936 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ringtræning Ringtræning

Efter noget tids overvejelser har jeg bestemt mig for at min lille yorkshire han skal prøve til udstilling. Men problemet er bare at vi har stamtavle ved DRU, og må ikke gå til ringtræning ved DKK, også forståligt nok!
Men er der så nogen der ved hvor man kan ringtræne sin hund, måske ved en privat i nordjylland, som gerne vil give sin erfaring videre... vi bor i Brønderslev så gerne i nærheden... Håber der er nogen der kan hjælpe...
PS: Grunden til jeg spørg er fordi DRU ikke har nogle i Nordjylland der træner ringtræning, for har spurgt dem!!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringtræning
  • #1   16. jan 2010 i viborg træner det, tror godt nok det er dkk hunde, men det er ikke igennem dkk, men en dommer der kommer og så giver man ham en 10kr.(for 2 år siden var det 10kr.)det er i en p-kælder. og så når man har trænet spiser man kage, som man skiftes lidt til at tage med

• #2   16. jan 2010 han er stadig i Viborg, men thisted hundeførerforening har også ringtræning.

• #3   16. jan 2010 det forstår jeg ikke.... hvis du er medlem af DKK burde du da sagtens kunne gå til ringtræning ligemeget hvilken tavle din hund har...??? Vi fik da buddet om ringtræning og Karla er en blanding *lol*

• #4   18. jan 2010 Viborg er lige nået styk væk fra hvor vi bor... for Brønderslev ligger mellem Hjørring og Aalborg så synes det er noget af et stykke.. men mange tak for svaret... Anna vi er ikke medlem af DKK, det er der hvor problemet ligger. Vi er medlem af DRU og har hørt at træner fra DKK ikke vil træne hunde fra DRU!!! så manglede lidt en privat her i nord nordjylland kunne træne os....

• #5   18. jan 2010 ok det er lidt langt ja. det er ellers hyggelig og er bare privat!

• #6   18. jan 2010 det er noget pjat at de ikke vil træne bare fordi du har en anden stamtavle. der er også et stykke til thisted, men der kan du være hvis du vil. jeg mener også der er noget i ålborg, og flere steder vil de altså godt have hunde ind fra DRU osv. det gør jo ingen forskel for dem hvor du udstiller. det er noget pjat at du ikke må være med smiley

• #7   18. jan 2010 Er du medlem af DKK kan du også ringtræne der... Klart du ikke kan hvis du ikke er medlem, det kan vi andre heller ikke selvom vores hunde er i DKK...!

Kommentér på:
Ringtræning

Annonce