Ringtræning how? {{forumTopicSubject}}
Hejsa! Jeg skal til skue med Zitta (igen) i december (den 15) i Holbæk. Men skal bruge noget hjælp til ringtræning... ved at kreds to har noget her i Gørlev, men der skal man vist være medlem af dkk hvilket jeg ikke… kan man være så fræk at spørge om hun stadig vil hjælpe eller? Det jeg skal bruge hjælp til er når vi løber inde i ringen med andre hunde, Zitta står helt af der. (Hun har så heller aldrig prøvet det før). Der hjemme kan hun godt (og andre steder) men lige da vi går ind i ringen og jeg begynder at gå hurtigt efter de andre (havde ikke lige opdaget at vi startet med at skulle løbe…) sætter Zitta i spurgt for at komme op til den anden hvalp. Her hjemme er det største problem at hun hopper lidt og prøver at tage fat i snoren… (især efter jeg er påbegyndt at træne "hent snoren"…) hun er "hvalp" til den tid, men jeg gør det kun for sjovt og så fik jeg at afvide at hendes far klaret det rimligt godt i ringen (og er meget sund)
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.771
okt 2019
Følger: 149 Følgere: 183 Hunde: 5 Emner: 19 Svar: 316
Men til træning (htl, hvalpe motivation, unghunde, hoopers og alt det) skal man så havde stamtavle hund? Håber at min hund har stamtavle, men i min omgangskreds er der kun en hund som jeg ikke ved og jeg må låne til træning (de andre må jeg godt) og vil helst på et dkk hold…
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.263
okt 2019
Følger: 149 Følgere: 183 Hunde: 5 Emner: 19 Svar: 316
Kan ikke lave smileyer pt…
Ringtræning how?