{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Kan hunde kopiere adfærd? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld den mærkelige overskrift, men her kommer en historie - og spørgsmålet bagefter:)

Vi har en Eurasier tæve på 1 år, og forleden sad jeg i sofaen og knækkede hasselnødder med en nøddeknækker. Hun sad ved siden af mig og kiggede interesseret på, hvad jeg lavede. Jeg spiste selvfølgelig nødderne og lod skallerne ligge! smiley

Nå men vi skulle ud af døren og skålen med nødder stod på sofabordet. Da vi kommer hjem er der nøddeskaller i HELE stuen og næsten ingen nødder i skålen. Men, men de skaller der ligger rundt omkring har ingen nødder i... Pudsigt tænker jeg, og beslutter mig for at teste det. Jeg giver hende en nød, hun ligger sig i sin sækkestol, drejer nøden i munden og bider i den. Spytter den ud. Ikke knækket. Hm... Hun tager den i munden igen, og fortsætter på den måde til den knækker. Så spytter hun den ud, og noget af skallen er gået af men nødden sidder stadig fast i den anden skal så hun fortsætter. Hun får knækket den helt, men nødden flækker samtidig. Hun spytter det hele ud og sorterer det omhyggeligt, spiser nødden og lader skallen ligge!!!

Jeg sad bare og stirrede på hende og tænkte, intelligente hund alligevel o_O

Ved hun, hvordan man knækker nødder fordi hun har set mig gøre det?! Hvad tror I?

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hunde kopiere adfærd?
Kommentér på:
Kan hunde kopiere adfærd?

Annonce