{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Efterlysning af hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg tillader mig at kopiere dette fra kattegalleriet..

Min nevø´s Dalmatiner blanding er idag forsvundet udenfor Fakta i Sønderris, Esbjerg.. hvis noget i Esbjerg eller resten af landet ser ham så kontakt venligst os.. Billede og nummer ses i mit fotoalbum "Diverse"

Politiet er underrettet men de kan desværre intet gøre.. Hunden som hedder Tumle er chippet, så vi håber og beder til at nogen finder ham.. han er meget savnet..

Venlig hilsen Winnie

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=114
De 3 sidste billeder er af Tumle.. han er lidt større nu.. men der er nogle af hans kendetegn på billederne.. F.eks hans sorte prik på hovedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af hunde
  • #1   21. nov 2007 Håber han bliver fundet hurtigt igen *S*

    Stod han bundet eller stak han af ?


  • #3   21. nov 2007 Rene står der ikke noget om men der står en dame menes at ha set den med en flok udlændinge så tror den er stjålet..

  • #4   21. nov 2007 Åh nej sikke da noget skidt:-(

    Jeg håber han kommer sikkert hjem igen.


  • #5   21. nov 2007 det lyder da mærkeligt - men skal da nok holde øjne & øre åbne.

    Jeg bor selv i Sønderris og vi har altså ikke ret mange udlændinge i Sønderis.
    Butikken er lige åbnet (1½ mdr siden)
    Håber at den snart bliver fundet


  • #6   21. nov 2007 Aj sikke noget, håber at han hurtigt bliver fundet igen - med den store sorte prik på hovedet, er han jo meget nem at genkende :-))

  • #7   21. nov 2007 ja det skal jeg nok :-))

    jeg går jo en rimelig lang tur hver eftermiddag - så i dag kan jeg jo lige gå derover ad og kigge lidt efter den.


  • #9   21. nov 2007 Skrevet: 21-11-2007 01:03:09

    Joan K.. Ja min nevø går rundt og leder sammen med deres anden hund.. der er en dame der mener at havde set Tumle sammen med en flok udlændinge drenge her til aften men politiet har ikke resurser til at undersøge det, det var hvad min nevø fik af besked da han ringede derop ..

    Er skrevet af stifteren af tråden i kattegalleri.dk


  • #10   21. nov 2007 nu skal man jo nok i disse tider have facts på bordet inden man slynger beskyldninger ud i luften.

    En dame MENER at have set - det er jo ikke det samme som at være sikker - der kunne jo også være flere dalmatinere i Sønderis - der bor trods alt 3000-4000 mennesker !


  • #11   21. nov 2007 Karin F

    Prøv læs det jeg skrev længere op.. jeg beskylder ingen jeg skriver hvad jeg tror længere er den ikke


  • #12   21. nov 2007 Ja så sker det igen, en hund bliver stjålet fra en forretning, vi er tudet ørerne fulde om IKKE at lade vores dyr sidde alene udenfor når vi handler, men folk bliver ved med at efterlade deres dyr derude til en uvis skæbne.
    Jeg ved godt at det ikke lige er dette her du trænger til at høre lige nu, og jeg håber også af hele mit hjerte at du får dín hund hjem igen.


  • #13   21. nov 2007 Kirsten B

    Vi er helt enige...

    Lige for en god ordens skyld er dette IKKE min hund med en fra kattegalleriet efterlyser den


  • #14   21. nov 2007 Ja så kom politiet med Tumle idag.. han blev fundet sammen med nogle unge mennesker gående i Sædding, Esbjerg... Politiet sagde at der vil komme en tyveri sag ud af det.. vi ved ik helt hvad der skal ske.. vi er bare lykkelige over at ha ham hjemme i god behold

    Vi er simpelthen så lykkelige og vil gerne takke for alt den støtte vi har fået herinde og tilbud om hjælp..

    Jeg vil slette tråden om hans forsvinden igen..

    endnu engang tak..

    Kopieret fra kattegalleri.dk


Kommentér på:
Efterlysning af hunde

Annonce