{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Efterlysning af hunde familie :) {{forumTopicSubject}}

Min hund på snart 3 år fødselsdag d 2/11 er fra et kuld på 8 hvalpe.
Jeg har aldrig mødt hendes andre søskende eller forældre, eller avlerne da jeg fik hende da hun var 6 måneder gammel fra en anden ejer som ikke har kontakt til nogle af dem længere.
De fortalte moren er husky og faren en labrador. Hvalpene er fra et ups kuld og fik også afvide at moren opsøgte faren da hun var i løbetid i 2017. Den tidligere ejer af min hund købte hende igennem den blå avis da hun var omkring 9-11 uger gammel.

Forældrene til hvalpene bor i Nordjylland omkring Brønderslev.

så håber jeg med en masse delinger at mig og min hund kunne komme frem til de andre 7 hunde og evt forældrene ????

???? Del del del del del ????
Del gerne på Facebook og i alle andre grupper alt fra lukket grupper i forskellige steder i Jylland, Fyn og Sjælland da jeg slet ikke hvad hvor nogle af dem bor idag

Jeg har intet negativt at sige om hverken forældrene eller søskende til min hund jeg opsøger dem kun for at se hvordan de ser ud og om de alle har det godt rundt omkring.
??????????????????

Håber at finde frem til dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af hunde familie :)
  • #1   14. sep 2020 Nu spørger jeg måske dumt, men kan dem, du købte hunden af, ikke oplyse navn og adresse på avleren/ejeren af din hunds mor, selvom de ikke har kontakt længere? Så må de da også kunne oplyse om de andre hvalpekøbere.

  • #2   14. sep 2020 Kan man egentlig ikke se hvor hunden er chippet henne Og evt kontakte den dyrlæge og ja få kontakt til opdrætter den vej ? Eller se i hundens registrerings attest hvem der har haft ejet den og fået den chippet/registreret dengang

  • #3   14. sep 2020 Tak for jeres råd men de kan desværre ikke udnyttes det er prøvet.

    Tidligere Ejer har ingen oplysninger. Personligt ville jeg da være utroligt glad hvis jeg havde kontakt til hvalpenes nye ejer hvis min hund havde fået hvalpe. Men jeg synes det er mysterium.

    Dyrelæger har tavshedspligt og må ikke oplyse informationer om søskende og andre familier til min hund, selvom de gerne ville. Derfor er det prøvet.


Kommentér på:
Efterlysning af hunde familie :)

Annonce