{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Mine uopdragne hunde... {{forumTopicSubject}}

...er åbenbart ikke SÅ uopdragne som jeg hidtil altid giver dem credit for.

Forleden var vi i hundeskoven hvor vi mødte en anden dame med en hund (dooh). Denne hund havde en bold som ejeren sagde jeg bare kunne kaste med hvis det var. Hunden ville ikke af med sin bold, og det troede jeg var fordi mine to skarnsunger var lige ved siden af.
Så jeg sitter mine hunde og beder dem blive mens jeg går de 2-3 skridt hen til den anden hund. Beder hunden sitte, han slipper bolden og får en godbid. (Og det gør mine også). Jeg kaster bolden og de løber alle. Jeg tænker ikke længere over det.
Der går lidt og hundene leger, flere hunde (og ejere) kommer til og der snakkes om alle hunde. Ejeren til den første hund SKAMROSER mig og mine hunde, hun synes virkelig jeg er god til hunde, og hvor var mine hunde dygtige og så genfortæller hun den historie jeg lige har fortalt til de andre hundeejere.
WOW. Jeg fløj og var helt oppe og køre. Fedt at både jeg og hundene får ros af andre.
Idag går vi en tur, og jeg har begge hunde med. Vi møder ofte andre hunde, og de vil SÅ gerne hilse, så jeg træner meget at de sidder pænt mens de andre hunde går forbi.
Idag mødte vi et par stykker, og det gik lidt bedre end andre gange. Vi møder en ældre mand med sin hund som vi ofte møder og han gav sig også til at rose mine dejlige hunde. Og så skønne de er.

ÅRH HVOR ER DET FEDT!!

Nå, sorry jeg plaprer, skulle bare ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine uopdragne hunde...
Kommentér på:
Mine uopdragne hunde...

Annonce