{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

L.... hunde, hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hmm, hvor er jeg træt af uopdragne hunde, og i dette tilfælde er det skisme mine egene.

Sidste uge skulle vi til konfirmation, naboen som er en ældre herre, hvis søn bor hjemme, har vi meget kontakt med. Han ordner vores have og spiller billiard turneringer i hans kælder. Mine tøser er også rigtig glade for ham, og omvendt. Så skulle vi til denne konfirmation, og naboen skal så passe dem, inden hos ham. Vi går en god tur med dem, inden vi "overdrager" dem. De når lige ind, så skider de på hans gulv. Han går selv en lang tur med dem, men alligevel da vi kommer hjem 8 timer senere, har de nået at skide 3 gange, og tisset 4 gange. Vi siger rigtig mange gange undskyld, og naboen smiler bare af det. Så prøvede vi igen her igår, vi skulle til konfirmation igen. Naboen tager hundene ind, 4 min efter ligger den første kage på hans gulv. Han går ikke mindre end en time med dem efterfølgende. Men da vi kommer hjem 6 timer senere, har de nået at ligge ca 2 lorte hver, og tisset utallige gange. Jeg kunne godt se på naboen, at smilet var lidt stivere, og vi nok ikke skal spørge ham næste gang smiley

Hvorfor gør de det? de er renlige, aktiveret og de har det som blommen i et æg derinde.
Er det for at straffe os, da de bliver sure over vi tager afsted? Den opførsel, ser vi aldrig. Og når manden er med derinde, sker der intet. Det er så snart vi er væk!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  L.... hunde, hvorfor?
  • #1   8. maj 2010 Måske de er utrygge ved at være hos ham...?

Har i overvejet om han, når han passer dem, kunne passe dem hos jer, altså i deres egne omgivelser?

• #2   8. maj 2010 Afmærkning.

• #3   8. maj 2010 Lise:

Jo for eftertiden har vi aftalt, at sønnen må komme herind. Naboen er pensionist, så ham for vi ikke til at sidde herinde smiley Men synes det er underligt, for som sagt der intet når manden er med derinde.

Doggymom:
    Afmærkning ved at lave stort? og ville de så ikke gøre det, også når manden er med derinde. Nu er det ikke små tis tåre rundt omkring. Det er en god tistår, og de skal helst gøre det samme sted. Det er som om de, skruer underlivet sammen, når vi/naboen er ude med dem. Og så vender vrangen ud, når de kommer ind til ham smiley

• #5   8. maj 2010 Heste der er utrygge afmærker også med møg så vil tro det er det..
    det er ihvertfald ikke for at straffe jer for så langt kan de ikke tænke

• #6   8. maj 2010 Jo det bliver også til, Naboens søn passer dem herhjemme. Eller så kommer min veninde og gør det. For nej, det kan vi bestemt ikke være bekendt over for naboen, han er den sødeste og mest hjælpsomme mand. Og så laver han min have utrolig smuk og passer den for billige penge, så ham vil jeg ikke på kant med :-))))
    Jeg synes bare det med afmærkning lyder underligt. Som sagt de kommer derinde ofte, bare sammen med manden. Ville de så ikke også afmærke der? det er kun sket de to gange, hvor vi har været væk.
    Men det kan måske godt være derfor.

• #7   8. maj 2010 Jeg synes også mere det lyder som utryghed eller usikkerhed. Det passer også bedre på, at de kun gør det når ingen af jer er tilstede.

• #8   8. maj 2010 M.I:

Jeg tænker også mere på, det nok er rigtig med usikkerhed. Nu er mine hunde altid hjemme, og har kun disse to gange prøvet at blive passet ude.
    For ja en ting er, man er derinde sammen med farmand, så er det jo tryghed, et andet er, far går, og hvor er trygheden så? så vælger de at laver stort og småt, så der lugter af dem, så de måske bliver tryggere? derfor vælger de samme rum, at gøre det, så lige dette rum, lugter ekstremt af dem = tryghed? Nu er den self. ikke længere, da vi er så priviligeret, både at have en rigtig god barndomsveninde og en nabo søn vi har kendt, siden han var knægt, så ved de er 100% til at stole på, til at komme herind og passe dem i fremtiden smiley

• #9   8. maj 2010 Det kan også være stress over at de befinder sig i nye omgivelser og de mangler jer. Hvis de ikke har været der mere end de to gange og begge gange uden jer så kan de nemt blive stresset og usikkere. Desuden går i fra dem, det havde måske været bedre hvis han havde hentet dem og gået en tur med det samme og så taget dem med indtil sig.

Kommentér på:
L.... hunde, hvorfor?

Annonce