15. jun 2005 Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 145 Svar: 1.181
ang. den falske pudel {{forumTopicSubject}}
ja jeg skrev til hende der havde kennelen
og ville lige vise jer det
Hej med dig,
Jeg er ret sikker på at Brei-ca's count on me ikke er far til nogle hvalpe. Gustav flyttede fra mig i 1999 til en familie i Nordjylland, som har 2 sort storpudel hanner fra mig. Idet han ikke kunne komme over ens med den ene, flyttede han tilbage til mig, hvor efter han flyttede op ti l min dyrlæges nabo. Både familien i Nordjylland og hans nye familie er begge bekendte med at Gustav har HD, hvorfor der ikke avles på ham og hans søskene.
Så fremt han skulle være far til nogle hvalpe vil jeg gerne se dokumentation på det, jeg har været inde og se på de billeder af "Count Basy", og det som slår mig er, at hunden ser ud til at have kort hale, samt fødsels år skulle være 2003, det hænger ikke sammen.
Med venlig hilsen
Jes Breinholt Carlsen.
On Wed, 22 Jun 2005 11:38:15 +0200, lena wrote
> hejsa jeg heder lena og er medlem af hundegallariet
> vi har en lille debat der inde for tiden
> den gør på at der skulle være en hund ved navn Brai-ca`s Count on me som så skulle være fra jer af ved du om denne hund har fået hvalpe på et tidspunkt og om en af dem er ved navn Count Basy < /font>
> grunden til at jeg spørg er at vi tro at hende der har den ikke er oprigtig alså at hunde er ''stjålen' fra dens rette eje og brugt der inde
> jeg ville være glad hvis du kunne svare mig på dette
>
> mvh lena
sp enu engang er det bevist at det ikke kan være den hund tro der var en der havde skrevet til hende før
kommer jeg lige i tanke om
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Da jeg skrev til dem i dag, linkede jeg til den tidligere tråd fra i formiddags.
ang. den falske pudel