{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Han kan ikke uden mig ! {{forumTopicSubject}}

min hund Muffe og jeg har et helt specielt bånd. (kan nogen forklare det )

Jeg var med da han blev født, men på det tidspunkt havde vi ingen særlig bånd, da han blev ca. 1 år. blev han min, da mine forældre ikke kunne have ham. han kom med mig. og så skete det bare. han er ved min side hele tiden. han lede efter mig hvis jeg er væk. han græder hvis han er alene, og ligger uden for dørn hvis jeg er på toilet.
før kunne han slet ikke være alene med andre hunde eller mennesker uden jeg var ved ham. ikke engang ved mine forældre kunne han være alene, nu 1/2 år sener kan han være nogen lund alene med mine forældre, (hvis jeg husker at kysse og kramme ham farvel) og han kan være ved naboens hunde uden jeg er der, bare ikke for længe.

uden jeg er der vil han ikke spise.

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor han har det bånd til mig.

tro mig jeg elsker ham, sys bare det er undelrigt at han er så stærkt knyttet til mig men ikke mine forældre. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kan ikke uden mig !
  • #1   10. aug 2009 går ikke til træning men ville være en god ide. smil

    han har en ufattelig tillid til mig bare ikke andre


  • #2   10. aug 2009 sorry ..men jeg ser det på den måde at jeg synes det er syndt for ham ...:-( og det ikke er "kært" .

  • #3   10. aug 2009 Michelle: Han skal nok Rotterne siger have mere selvtillid. Altså tillid til at han kan klare forskellige situationer uden at du er der.
    Så du skal i gang med at træne hans selvstændighed og styrke hans selvtillid :o)


  • #4   10. aug 2009 jeg vil gætte mig frem til at du altid har været der ..så nu er han så afhængig af dig at han ikke kan uden dig ..du har nusset ham evt ynket ham ..
    du må på ingen måde ta det som om jeg er en sur tante ..men jeg snakker af erfaring ..har det samme med min eddie ..først da han var ca 2 år kunne han finde på at gå over og ligge hos andre end mig selv ..fordi jeg gik lidt til side så han kunne få en slags tillid til verden uden for ..jeg har en nabo (har ikke hund) der ser hvordan han er overfor mig ..hun sir tit neeeeej hvor han elsker dig ..hvor jeg tilbage sir nej JEG har gjort ham afhængig af mig ..og det er faktisk syndt ..han mangler selvtillid til at kunne klare sig i forskellige situationer ..
    jeg tar migselv i at hvis han slår sig at jeg ikke med det samme sir nåååååå kom skat nu skal jeg ..først der kommer han løbene som om ..ja det var syndt for mig ..hvis jeg ikke sir noget løber han videre som ingenting ( det er ligesom med børn hvis de slår sig ..kigger de rundt og nogen gange når de ser man har set det begynder de så at græde ..men hvis ikke, er de oppe igen og leger fint videre videre(har arbejdet med børn i 10 år) hehe..


  • #5   10. aug 2009 Rotterne - NEJ til mundkurv - JA til ansvar
    ja intet ondt ..men lyder bare til at hun misforstår ..mht specielt bånd ..
    sir ikke at ens hund ikke holder af en smiley
    og ja gir gerne råd selv ..selvfølig ..
    Jeg fortryder selv at jeg misforstod det ..derfor prøver jeg at forklare ...


  • #6   10. aug 2009 og husk ..ingen opmærksomhed til hunden før du går ud af døren ..ingen kram eller kysser ..:-)))
    desværre.


Kommentér på:
Han kan ikke uden mig !

Annonce