{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kan ikke ramme:)
  • #1   4. dec 2008 Hjælper ham smiley

  • #3   4. dec 2008 LOOOL Christa -det projekt vil jeg gerne overvære hehe

  • #5   4. dec 2008 Syns bare det er megetsvært:) Har prøvet at hjælpe ham men det er som om det ikke virker.

  • #6   4. dec 2008 Stine -vil han lade dig "komme til"? For vil han det skulle det jo være til at få ramt plet.

    Mon ikke nogen af opdrætterne herinde kan fortælle mere præcist hvordan:o)


  • #7   4. dec 2008 Lad dem selv finde ud af det. Har hannen prøvet det før?

  • #8   4. dec 2008 det hjælper at lade hanhunden være.. men det er en god ting at hjælpe tæven. så man ligsom kan få skuppet hendes lise hen til hannens leif.. he he.. så skal det skam nok gå. for så snart at leifen er ordentlig inde, skal hannen nok kunne finde ud af det.

  • #9   4. dec 2008 ha ha,,jeg har prøvet at hjælpe til,,sikke et syn. Ayla skulle parres med en sort Newf. som heller aldrig havde prøvet før. Hun stod stille med halen til siden og ventede tålmodigt,,og han prøvede og prøvede, det lykkedes bare ikke. Hun var ca15-20cm. højere end ham, og han kom ikke tæt nok på. Jeg fik samme besked af dr.dyr, "hjælp ham" ! Jeg troede det var løgn.
    De havde ikke noget imod hjælpen,,såå,,der blev arrangeret en palle med en plade på, som ikke kunne vippe eller flytte sig, Ayla blev bakket hen til den, hannen op på pallen, og nærmest skubbet tæt nok på,,,fnis,,det så ud. Og så skulle jeg hjælpe til,,ingen hansker,dem vi havde var al al for store,,jeg fik ham ind i hende, han skubbede to gange og jeg havde ikke fået flyttet min hånd endnu, han "faldt" ud igen, og det hele væltede ud over min hånd og underarm,,,,host host,,og uadrrr ,,ha ha , tak for kaffe. Så var han træt og det lykkedes os aldrig.
    Senere prøvede vi en "øvet" han,, det tog et kvarter så hang de sammen og der kom 10 hvalpe 63 dage senere :o)
    Så jeg vil bare sige god fornøjelse, hi hi ;o)


  • #10   4. dec 2008 Det kan være en god ide at de parrer et sted, hvor der er lidt ujævnt, så hvis tæven enten er midre eller større end han kan pladseres, så højden passer. En græsplæne er god at parre på. Dertil kommer at man skal være helt sikker på at tæven er HELT klar, ellers kan det være, at hun ikke stiller sig ordentlig klar, selvom det ser sådan ud, men det kan være nok til at han ikke kan komme ordentligt til.

Kommentér på:
Han kan ikke ramme:)

Annonce