{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stå????
  • #1   29. jul 2009 Du holder hånden for højt....sænk den lidt og hold hånden stille og når han har stået nogle sek. giv ham godbidden

• #2   29. jul 2009 Du holder hånden for højt....sænk den lidt og hold hånden stille foran snuden og når han har stået nogle sek. giv ham godbidden

• #3   29. jul 2009 plus ros når I har gentaget øvelsen mange gange med pauser og han ved hvad det går ud på sætter du kommandoen på 'Stå' og øver både sammen med håndsignal og kommandoen

• #4   29. jul 2009 Jeg bøvler osse lidt med den med Gaia, og gjorde det i sin tid osse med Reiki.
    Sit er jo den øvelse de får forstærkning for igen og igen og igen, allerede fra de er helt små, og derfor er det osse en øvelse de ofte vender tilbage til, hvis de ikke er helt sikre på hvad det er vi vil.

Med reiki har jeg brugt at træde et skridt henimod ham (så vil han jo bakke og for at gøre det rejser han sig op), og straks han stod, har han fået klik og godbid (du kan jo så osse bare bruge dygtig hvis ikke du klikker)

Med Gaia virker den metode ikke -hun kan bakke siddende *G* Så her har jeg hende foran mig, og så bakker jeg og opfordrer hende til at følge med. Lige så snart hun rejser sig, får hun klik og godbid, og det er begyndt at virke:o)

• #5   29. jul 2009 Hvis du har trænet sit med din hund, skal du lige har det ud af den igen..:-))
    Men når den sitter så træk en godbid frem foran næsen på den, så vil den rejse sig til stå, og når den står så siger du STÅ og belønner.

• #7   29. jul 2009 Jeg lærte min hund det ved at hun var i "sit" og når jeg sagde stå så trak jeg en godbid fra hendes næse og væk. På den måde bliver hun nød til at rejse sig og tage et skridt for at nå godbidden. Men lige så snart hun rejste sig skyndte jeg at give hende godbidden. (så hun ikke fik taget nogle skridt) Man kan også bruge klik med en klikker i det at hun rejste sig.
    Så i dag kan vi træne sit. stå , sit, stå ,...osv og alt det andet som dæk, pote, rundt, død, give me five, ...osv

• #8   29. jul 2009 stil dig foran ham .
    når hun sætter sig går du imod hende med lidt spredte ben .
    så skulle hun meget gerne lave et lille hop bag ud .
    Dette bliver du ved med indtil hun står op og roser hende lige så snart hun står .
    dette bliver du ved med . så skulle det gerne komme ..

• #9   29. jul 2009 hov .. fik ikke lige rettet indlægget helt da jeg læste det var en han hund . smiley

• #10   29. jul 2009 Tak for alle de gode råd... Jeg giver det et forsøg smiley

Kommentér på:
Stå????

Annonce