{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De hopper op
  • #2   20. dec 2005 De skal prøve at ignorere hundene og kun koncentrere sig om at hilse på dig(ikk røre ved hundene, ikke kigge på dem, bare total ignorere), og så først hilse på dem når de står/sidder og venter pænt og slapper af. Og selvf rose dem når de gør det.

  • #3   20. dec 2005 har samme problem med Bonzo og Xena, de hopper op af folk. Og min lillebro på 10 kan ikk holde Bonzo når han hopper op. Det er virkelig træls...

  • #4   20. dec 2005 Har i prøvet at vende ryggen til hundene???

    Ved det er noget de ikk bryder sig om.. Jeg har en hilseøvelse jeg laver med kayser både ved hunde og mennersker.

    Den går ud på, at have fat i hans halsbånd når han hilser, så hvis han bliver for vild (har problemer med han snapper) lægger jeg en hånd over snuden på ham, trækker ham roligt tilbage i hansbåndet og siger roligt men fast "nej", lader ham så hilse lige bagefter og gentager øvelsen til han er rolig og hilser pænt..

    Har fået afvide at når en hund hilser foregår det altid med alle 4 ben på jorden..

    Det virker med Kayser i hvert fald..


  • #5   20. dec 2005 ok, det står lidt rodet.. det med hilseøvelsen og at vende ryggen til hundene er 2 forskellige ting..

  • #6   20. dec 2005 Min moster har sådan en hundepension og der er der tilknyttet en hundeadfærsterapeut. De har givet mig det råd (for Gucci hopper nemlig også konstant op) at have en ½ liters dunk og så sprøjte lidt vand i hovedet på dem når de gør det... Så er det lissom de tænker "Hov hvad skete der" og hurtigt lærer de at lade være... Det er jo ihvertfald forsøget værd!

  • #7   20. dec 2005 jeps.. jeg syntes det er nogle gode råd jeg har fået allerede nu.. så vil jeg håbe et af dem virker.. hehe..

  • #8   20. dec 2005 hehe angrib, det kan jeg godt lide....

  • #9   13. jan 2006 den med vandet virker rigtig godt. Tak til louise..

Kommentér på:
De hopper op

Annonce