{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hopper op
  • #1   26. feb 2007 jeg ville nu ikk træde på den, men bare ignorere den og lade som om den ikke var der =)

  • #2   26. feb 2007 Nej da.. ikke træde ham over tæerne...
    Vend ryggen til og være *kedelig*.. Hvis hunden lærer at hoppe-danse = kedelige mennesker, så holder den op med at gøre det.

    Men HUSK at rose lige så snart adfærden holder op.. Ikke fortsætte m at være kedelig for længe bagefter idet de to ting skal være direkte forbundet


  • #3   26. feb 2007 Syntes det er bedre at vende ryggen til , så lader de være med at hoppe op ! Og når de så mister interressen for vedkomne , kan man hilse på hunden ! Så er den mere rolig og ved der nok skal blive hilst

  • #4   26. feb 2007 har også hørt det med poterne, men synes lidt det er synd.. hvis det er når i får gæster hjemme, så prøv at give dem godbidder når der kommer gæster, så er gæsterne pludselig ikke så interasante længere. har ihvertfald hjulpet hos os..

  • #5   26. feb 2007 synes også det lød mærkligt at jeg skulle gøre det........ og vil ikke får mig selv til det
    det gør pisse ondt når nogen træder os på fødderne


  • #6   26. feb 2007 Det gælder i lige så høj grad om opdragelse af menneskene som af hunden................

    De skal vende ryggen til den og ignorere den indtil den er rolig og ikke hopper op.

    Mange er tilbøjelige til at løfte armene op når der kommer en hund tæt på... Det animerer hunden til at hoppe op efter hænderne... for der kunne jo være en godbid i hånden


  • #7   26. feb 2007 Hej

    Grunden til at en hund hopper op, er at den fra naturens side gerne vil have kontakt med ansigtet. Jeg ville ignorere ham indtil han holdt op og bagefter rose ham ved at sidde på hug.
    Det hjalp på Bobby...


  • #8   26. feb 2007 det sige når flok kommer skal de vende ryggen til ham i steden for....


  • #9   26. feb 2007 alex N: ja det er der nemlig mange der gør det nummer med hænderne

  • #10   26. feb 2007 men det er ikke mig han gør det over for, men flok som vil hils på ham eller kæresten

  • #11   26. feb 2007 Ja du skal lære dine gæster at omgåes en "hoppene" hund... det kan være rigtig svært...GG

  • #12   26. feb 2007 hehhehe ja........... prøver at får ham til sidde pænt at men han er bare så glad så glad

  • #13   26. feb 2007 Jeg er typen der ikke gider de der ophoppende hunde, så kan jeg se en hund er på vej til at springe op (ad mig - ikke min hund), så plejer jeg at blokerer med en eller begge hænger foran mig - langt de fleste hunde forstår hentydningen smiley Og får så et klap eller ligende og bliver hilst på, når de bliver nede.
    Skulle hunden nå at hoppe op, så vender jeg siden til og forsøger at fange deres forben med hænderne så jeg kan sætte dem direkte ned på jorden igen - og ignorere hunden et øjeblik - bliver den nede så hilser jeg gerne på den nede ved jorden smiley

    Jeg ville ikke træde på min hund, hvis den hoppede op ad andre. Hunden gør det fordi det er normalt hundesprog at hilse andre ved munden - og det skal den ikke straffes for. Men man kan lærer den, at folk hellere hilser når den er nede ved jorden. Og har man sit "nej" i orden kan man også altid bruge det, til at stoppe hunden i den adfærd man ikke ønsker. smiley


  • #14   26. feb 2007 Kan du få en figurant til at komme og hjælpe dig ?

    Aftal en dag og tid, hvor der kommer en på besøg, og så træn den situation.. Gerne med mange forskellige


  • #15   26. feb 2007 okii.... jeg vil da prøve det... for han er stor hund........


  • #16   26. feb 2007 ja..... det tror jeg godt jeg kan.................. der er så mange her hvor jeg bor som er så glad for ham,,,,,,,,,,,,,,, hehehe det forkæler ham mange....
    så tror jeg kan får dem til hjælpe mig, for det er jo ikke alle der kan lide at hunden hoopper op.. og han er jo en stor hund
    synes selv det mere dejligt når hund stå eller sidder pænt


  • #17   26. feb 2007 tak for råden i hver til fald det vil jeg da prøve




Kommentér på:
hopper op

Annonce