371 visninger
|
Oprettet:
at dæk {{forumTopicSubject}}
hejsa
jeg kan ikke får min hund til at dæk har prøvet alt tror jeg
prøver at tag en godbid og vise ham den og træk den ned foran brystet af ham men han sitter bare der og glor dumt på mig
flere gode ider
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Nu har jeg ikke lige fået set hvad det er for en hund, eller hvor gammel, men når han bare sidder og kigger på dig, virker det så så provokation, eller fordi han virkelig bare ikke fatter det?
Jeg går føl som hundetræner og har set utrolig mange folk der ikke har kunnet få deres hunde i dæk, selvom de fører godbidden. Men de har så også haft ført den forkert. Derudover kræver det så tålmodighed, da nogle hunde har sværere ved at lære det end andre.
apr 2006
Men når det er så lille en hund er det meget vigtigt at hånden føres helt korrekt ned foran brystet og videre ned.. men det er klart den nemmeste metode at få hunden i dæk på.. Med tålmodighed skal den nok komme.. Det er altid sværere at lære en lille hund det, end en større hund..
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
apr 2006
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 28
jeg gør som i alle skriver men han forstår det ikke men vil prøve den med at sige dygtig når han lægger sig ned alt det andet han kan lærte han meget hurtig
takker for de gode råd
maj 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 33
Til sidst anskaffede vi en klikker, og klikkede med dertilhørende godbid, og nu er han så dygtig til det at han "dækker" hver gang der er en godbid i farvandet!
Vi startede med at klikke og belønne med hånden helt nede på gulvet, og efterhånden fik vi indarbejdet til at vi bare skulle stå foran ham og sige "dæk".
at dæk