{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at dæk
  • #1   5. sep 2008 Har du prøvet (når han sidder ned) at føre den ned som du nu gør, men så holde hånden ned mod jorden og lade ham prøve at tænke selv?
    Nu har jeg ikke lige fået set hvad det er for en hund, eller hvor gammel, men når han bare sidder og kigger på dig, virker det så så provokation, eller fordi han virkelig bare ikke fatter det?

Jeg går føl som hundetræner og har set utrolig mange folk der ikke har kunnet få deres hunde i dæk, selvom de fører godbidden. Men de har så også haft ført den forkert. Derudover kræver det så tålmodighed, da nogle hunde har sværere ved at lære det end andre. smiley

• #2   5. sep 2008 Fik lige set at det var en helt ny lille D/S hvalp I har fået hjem.. Så er det ikke sikkert at du kan bruge den med bare at lægge hånden endnu..
    Men når det er så lille en hund er det meget vigtigt at hånden føres helt korrekt ned foran brystet og videre ned.. men det er klart den nemmeste metode at få hunden i dæk på.. Med tålmodighed skal den nok komme.. Det er altid sværere at lære en lille hund det, end en større hund.. smiley

• #3   5. sep 2008 Eller prøv at skifte godbidstype til noget hunden bare vil "dø" for smiley

• #4   5. sep 2008 Lonni: Ja, selvfølgelig.. Den er også vigtig smiley

• #5   5. sep 2008 Pia M: Hvad med at tage imod, når han selv gør det... Vores D/S fattede det heller ikke i starten... Så når han lagde sig af sig selv, sagde jeg dygtig og gav en godbid... Så tog det ikke ret lang tid for ham at forstå, at det faktisk var det, jeg ville have ham til....

• #6   6. sep 2008 Du skal trække godbidden ned og ud foran hunden..

• #7   6. sep 2008 hejsa

jeg gør som i alle skriver men han forstår det ikke men vil prøve den med at sige dygtig når han lægger sig ned alt det andet han kan lærte han meget hurtig

takker for de gode råd

• #8   10. sep 2008 Vi havde også bøvl med at få vores til at forstå kommandoen "dæk". Vi prøvede samme tricks som dig, men han fattede den kun når vi havde hånden helt nede i gulvet - hvilket ikke er superpraktisk, når man gerne vil have ham til lægge sig når man sidder ved spisebordet. smiley
    Til sidst anskaffede vi en klikker, og klikkede med dertilhørende godbid, og nu er han så dygtig til det at han "dækker" hver gang der er en godbid i farvandet! smiley
    Vi startede med at klikke og belønne med hånden helt nede på gulvet, og efterhånden fik vi indarbejdet til at vi bare skulle stå foran ham og sige "dæk".

Kommentér på:
at dæk

Annonce