{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

jubii vi starter på agilety i dag {{forumTopicSubject}}

og vi glæder os. coco er jo kun 11 mdr nu så vi må kun de ting uden spring og vrid, men vi glæder os til at komme igang så vi kan lære det vi må..
vi starter på begynder holdet hos DCH i Give, hvor vi også har taget hvalpe holdet og hvalpe fortsætter.. men nu skal der ske lidt mere end bare lydighed..

men jeg vil da lige høre om der er nogen der har gode råd til træningen, noget de har haft glæde af..

eller bare høre fra andre der måske også skal til at starte op..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jubii vi starter på agilety i dag
  • #2   31. mar 2008 ok, hvor gamel er han

  • #3   31. mar 2008 Det bliver da bare så dejligt for dig og Give er en dejlig klub. Mit råd til dig er at lade være med at gå for hurtigt frem, gør det altid på hundens præmisser og så skal det hele nok komme. Held og lykke, tror du bliver super glad for det.

  • #5   31. mar 2008 ¤ Team-Hopla ¤ Oscar (Fies Egen SheepK9) ¤ ok.. jamen så må du jo det hele.. smil... vi bliver nød til at vendte med at starte på de "voksne" ting et halvt års tid endnu.. smil..

    men glæder mig sku til at se hvordan hun syntes om det

    mette: har du gået i give..


  • #6   31. mar 2008 Nej jeg løber i Grindsted, men vi har så en der løber begge steder og en gang i mellem er vi med hende i Give, for at løbe andre steder en vores egen bane. Vi var lige deroppe i går og det var rigtig hyggeligt.

Kommentér på:
jubii vi starter på agilety i dag

Annonce