{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Jubii endelig hundehvalp hjemme ;) {{forumTopicSubject}}

Ville bare lige dele min glæde med jer "hunde tosser" smiley

Vi fik hentet den skønneste Dværg Schnauzer hjem i fredags, til stor glæde for hele familien. Det er som at ha baby i huset igen, der er gang i den.
Har helt glemt hvor dejligt det er at have en hund i huset. Han har fået plads i dobbeltsengen, sammen med mine to børn, mand og kat, så vi ligger i meget tæt ske smiley

Han er ikke vandt til halsbånd, så det øver vi meget på, skægt så kloge de er. Når han ingen halsbånd har på, løber han rundt med krudt i r.... og leger, men når vi så giver ham halsbånd på, begynder han at pive og klø sig og sidder lige så fornærmet og kigger ind i væggen, kommer ikke når vi kalder på ham, det er som om han tænker "åndsvag familie jeg er kommet til, hvad har de gang i" smiley Når vi så tager det af, så tonser han rundt igen og kommer når vi kalder. Det kalder jeg en klog og beregnende lille bandit smiley
Vi har heldigvis en masse søde hunde mennesker der giver gode råd, inklusiv opdrætteren, det er vist godt, for hold da fast hvor er det svært at sætte alle de grænser som jeg var helt forberedt på at sætte, inden vi hentede ham.
Men for ikke han skal blive en lille bandit, har vi skruet bissen lidt på (på den gode måde) så nu får han et nej og bliver ignoreret når han skaber sig.
Lavede lige testen med at tage ham med i skoven og slippe ham løs. Så løb jeg ellers rundt som en anden tosse, med en glad hvalp i hælene, der ikke skulle nyde noget af at blive væk for den nye mad mor smiley skønt skønt.
Vi starter hvalpe træning til Januar og jeg glæder mig, det har jeg aldrig prøvet før.
Ha en super dag alle, Kh Anne (nu med hund;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii endelig hundehvalp hjemme ;)
  • #1   13. dec 2011 Stort tillykke!!

    Håber du får det lille mirakel oprettet så vi også kan få lov til at falde i svime over ham ;o)


  • #2   13. dec 2011 Tillykke med familieforøgelsen smiley Han lyder som en underholdende og klog lille fyr smiley

  • #4   13. dec 2011 Hej med jer, jeg er ikke en ørn til det computer halløj, men jeg skal da se om ikke jeg kan få ham oprettet, han er godt nok ikke kedelig smiley og så har han jo allerede som 12 uger gammel, mere skæg end min mand smiley misundelse er en grim ting ;);)

  • #5   13. dec 2011 Tillykke med den lille nye ;o)

  • #6   13. dec 2011 Ja tusind tak for hjælpen Lena, det er bare guld værd med en sparrings partner smiley
    Han sov hele natten uden brok over halsbåndet, men til morgen opdagede han jo at det stadig var der smiley Jeg lov ham pive og klø sig og lod som ingenting og det er allerede blevet bedre smiley
    Bruger en time hver morgen for mig selv på en motions dvd jeg har og havde håbet at Hansen ville sove længe sammen med familien, mens jeg brændte fedt af smiley Men nej, han var bare i hopla og ville lege. Så jeg puttede ham på hans tæppe med et grise øre og en stump af dit kylling Lena og så lå han lige så pænt der mens jeg hoppede rundt smiley Så jeg var meget stolt af den lille trold.
    Når jeg kommer hjem fra arbejde skal han lige ha en lille tur med børsten, det bliver han nok rigtig "glad" for smiley


  • #7   13. dec 2011 Hov, mht billeder, så prøver jeg lige at lokke min mand til at hjælpe mig, ellers pas på med hvad du tilbyder at hjælpe med Lena, det kan være jeg tager dig på ordet smiley Kh Anne

Kommentér på:
Jubii endelig hundehvalp hjemme ;)

Annonce