{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Der er dømt ferie fra i dag til 1.2. {{forumTopicSubject}}

Jubii, nu starter ferien. Den længe ventede skiferie står for døren, og vi kører fredag morgen. Vi kører til Berlin og hopper på biltoget og sover imens toget futter til Schwarzach i Østrig. Derfra er der knap 60 km. til skisport stedet i Lungau i den sydlige del af landet.

Her skal vi bo på hotel og løbe på ski i Lungau området, Obertauern og en dag til Leogang. Her er vi 3 i alt der følges ad og 3 hold venner kommer til området også. Det ene hold løber ikke på ski, men er på ferie i Østrig i forvejen.

Lørdagen efter flytter vi nordpå til Kleinarl, en lille by i nærheden af "dansker" Wagrain. Der skal vi bo sammen med vores andet hold venner i et lejet hus på 120 m2. Vi bliver 8, hvor de 3 er børn på 12 år. Det bliver bare så godt.

I morgen skal vi aflevere tøserne 2 forskellige steder, hvor de skal være sammen med gårdhunde som de kender godt. Fredag flytter min grand niece ind og passer huset og drengene imens.
Vi er hjemme igen den 31.1 om eftermiddagen.

Den har vi glædet os til siden vi kom hjem fra skiferien i januar 2009. Hundene bliver passet og huset set efter, kan det blive bedre? Nej, for vi kan nu med god samvittighed få en herlig ferie sammen med vennerne.

Der er masser af sne, og jeg ønsker at I får masser af sne imens vi er væk, og så må vinteren godt holde den 1. februar.

Kan I have det så godt imens. Næh nej, jeg melder mig ikke ud af samfundet, for selvfølgelig skal jeg da have min bærbare PC'er med. Er alt for nysgerrig til at kunne være offline i over 14 dage.

Til jer der skal på DKK udstilling i Fredericia ønsker jeg jer held og lykke med jeres dejlige hunde. Min står over denne gang, selvom de egentlig godt kunne komme med af dem der passer dem.

Andre der skal på skiferie?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er dømt ferie fra i dag til 1.2.
Kommentér på:
Der er dømt ferie fra i dag til 1.2.

Annonce