KÆFT han er lærenem {{forumTopicSubject}}
ja for 3 dage siden gik det da VIRKELIG op for mig HVOR lærenem min chihuahua dusty er :-9
oppe i sengen skal vi altid lige "træne" lidt inden vi sover, det elsker han bare...
så prøvede jeg lige og gemme en godbid i min lukkede hånd, så stak jeg den hen til ham og sagde POTE.. han sunste lidt til den, og så satte han sin pote op på og "kradsede" på min hånd...
kæft jeg blev egentlig chokeret.. for han har ike prøvet det før..
gjorde det så igen og igen og han lignede en der synes det er RIGTIG sjovt...
til sidst samme aften, kune jeg stikke min hånd hen til ham, flad uden noget i, og sige POTEN... og så kommer den med det samme
og nu er jeg begyndt at kunne flere kommandoer i træk med ham... for eks. "læg dig, dyyygtig.... op og sit. dyyygtig... POTEN.... DYYYYYYYGTIG...
og han gør det rigtig hurtig...
han virker som en hund som bare ELSKER at træne... han sidder bare og NEDSTIRE en til man kommer med sin næste kommando.... dog er han ikke så koncentreret hvis der er andre hunde, da han så koncentrere sig om at holde den væk fra mig desværre
har også forsøgt samme metode med tascha... men hun er ike liiiige den skarpeste kniv i skuffen....
når jeg giver hende hånden og siger POTEN... så lugter hun til den, og LIGGER SIG NED???? DOOOOOOH *GG*
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.978
KÆFT han er lærenem