{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

hold kæft hvor er han bare sur nu {{forumTopicSubject}}

så var der ingen vej uden om.. pingeling måtte igennem en ordentlig omgang vask og føn samt en meget grundig børstning..

han er svær at holde i pelsen fordi han hader at blive børstet.. da han var yngre var det lidt lettere, men jo ældre han er blevet jo mere sur bliver han..

jeg plejer at holde ham i bund og tage kampene løbende men da han startede fældning for en lille mdr siden var jeg ikke grundig nok --- der ud over går han jo meget ude og var begyndt at lugte ret kraftigt. så idag skulle det være.. en ordentlig omgang vask også måtte vi igennem slagsmålet med føn og børstning bagefter... min mand måtte hjælpe med at holde den her gang og jeg er nu nået i bund så pelsen står flot og blank og helt fin og lækker.. ikke så meget som en dulle kan man finde på ham nu.... men til gengæld har jeg nok den sureste pekingeser i verden lige nu... han ligger bare over i sin kurv med et pivdyr i kæften og hvis jeg nærmer mig så brummer han ganske rasende..

tror i nogen sinde han bliver god igen.. -- ligenu tror jeg han vil hade mig for evig... men det stod imellem enten en total nedklipning eller en grundig omgang ---

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hold kæft hvor er han bare sur nu
Kommentér på:
hold kæft hvor er han bare sur nu

Annonce