{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Kæft han er tarvelig!! Jeg vil flytte NU!! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver snart skingrende sindsyg.. smiley
Som skrevet tidligere er Martin (bedste ven og roomie) og jeg ved at flytte fra hinanden..(flytter d. 1/11) Vi kom frem til at det var den eneste løsning hvis vi skulle bevare vores vnskab..

Men efter den beslutning er taget, skal jeg da lige love for at jeg har fået øjnene op for, hvor meget han tager mig for givet.. Lige pt. sidder jeg og raser så tårerne står ud af hovedet på mig.. smiley

Han har været på arbejde siden kl. 9, og har hele dagen sms'et til mig om hvor træt han var, og hvor meget han glædede sig til at komme hjem..
Jeg har ikke haft noget at lave idag, så jeg har også glædet mig til han kom hjem..

Han skrev så kl. 22.20 at han kørte hjem fra arb nu, og om jeg ikke ville gå ham i møde og ovt. tage et par Sommersby med.. Vi plejer af og til at gå op til en vi kender, der har et indhegnet areal hvor hundene kan løbe frit, så jeg tænkte at det nok var hans plan.. Så jeg fandt et par sommersby, tog Elvira i snor og gik derudaf.. Efter ca. 2,5 km. kom han kørende - holdt ind til siden og jeg satte mig ind i bilen.. Han siger så at han da godt lige kan smide mig hjem, men at Sommersby'ne var fordi han skulle ud til en kammerat - han gad bare ikke over i skuret og finde dem selv...

Jeg blev helt paf... Er jeg bare stik-i-rend dreng i hans øjne eller hvad?!?! Da jeg så sagde at det da skuffede mig lidt, blev han så gal at han bare kørte i raseri..

NØJ jeg glæder mig til at komme ud i min egen lejlighed!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæft han er tarvelig!! Jeg vil flytte NU!!
  • #1   8. jul 2011 Efter at ha læst det, kan jeg godt forstå hvis i tænker det er tamt at blive sur over så lidt.. Men i det hele taget tager han mig bare for givet... Jeg vasker hans tøj, jeg holde vores fælles hus pænt, jeg psser hans hund osv osv.. Men hvis jeg beklager mig, så skrider han bare...

• #2   8. jul 2011 Det var sgu da også en mærkelig opførsel!

• #3   8. jul 2011 Jeg havde dælme rystet de somersby godt og grundigt inden han fik dem!

• #4   8. jul 2011 Stop med at vask hans tøj, lav mad kun til dig selv - hvis han beder dig om at hente noget til dig, så bed ham om at gøre det selv!

Du skal sgu ikke finde dig i at han er sådan!

• #5   8. jul 2011 Jeg er så gal... Jeg går meget op i at "være mod andre som du selv ønsker de er mod dig", men at det ligefrem bliver udnyttet at jeg prøver at være sød og rar, det gider jeg fandme ikke finde mig i.. Havde han bare sagt det som det var: Gider du finde noget at drikke frem til når jeg kommer hjem, for jeg skal ud til Klaus. Så havde jeg da gjort det.. Det ville der jo ikke gå noget af mig for at gøre.. Men syntes dete er en flad måde at gøre det på.. smiley Og så bare køre i raseri... ARGH!!

• #6   8. jul 2011 Jeg tror, at mange mænds hoved fungere på den måde, jeg tror ikke, det er fordi han vil gøre dig ked af det. Det er min oplevelse, at mange mænd bare ikke tænker på hvordan deres handlinger påvirker andre. Det betyder jo ikke at det er i orden, men man er nok nød til at bringe det op på en forsigtig måde, som ”når du gør sådan, så føler jeg sådan og det synes jeg bare lige du skal vide.

• #7   8. jul 2011 så var jeg i den grad flippet.....

• #8   8. jul 2011 Det er godt nok fejt, ligefrem bede dig gå ham i møde, så er man satme doven i mine øjen, hvis han ikke gider daffe i skuret efter det han skal drikke... Den var ikke gået herhjemme da...

Men op med mulen og glæd dig til han er ude af dit liv... smiley Du er mere værd end det der smiley

• #9   8. jul 2011 Jeg vil så gerne stoppe med det.. Men så forstår han lige at sweettalke lidt, og så falder jeg i med begge ben.. :s Men vil virkelig gøre mit bedste nu for ikke at være "tjenestepige" mere... Men jeg begriber simpelthen ikke hvordan man kan være sådan over for andre.. Og så især når han siger jeg er hans bedste ven... :s

• #10   8. jul 2011 Ej en medløber: Ja bare jeg dog havde sagt det.. Men blev virkelig helt mundlam.. Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at han ville være sådan.. :s

• #11   8. jul 2011 Suzy: Han er doven.. Ulideligt doven... Men han mener ikke at man skal lave noget i hjemmet, når man har 12 timers arbejdsdage (han er kok).. Ej heller på fridage, for der skal han jo slappe af og lade op :s Og når jeg så går hjemme er det åbenbart helt okay, at forvente at jeg gør det hele.. Og komme med spydige kommentarer når jeg har haft en dovne-dag... smiley
    Jeg glæder mig virkelig til at flytte.. Men v er først ude af huset her, d. 1/11, og jeg orker simpelthen ike at gå og være uvenner indtil da.. smiley Men på den anden side.. Orker heller ikke at være tjenestepige..

• #12   9. jul 2011 Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du varter ham op.. Nu har du fået billedet af hvordan han er (eller hvordan han kan være) - Du er ikke hans tjenestepige. Lad være med at vaske hans tøj, lave mad til ham osv. For mig lyder det som om at han udnytter dig og din (sorry to say it)

Se hellere frem til når du flytter, begynd at planlægge det og dit hjem :O)

• #13   9. jul 2011 Din tid, skulle der have stået :O)

• #14   9. jul 2011 Det er sgu længe til d 1/11 med sådan et R**Hul. Kan du ikke se at komme ud af den lejlighed og finde noget middlertidligt indtil november??

• #15   9. jul 2011 Maria: Der var intet jeg hellere ville end at flytte nu.. Men har intet sted at flytte hen, og vi har også lovet hinanden at vi bliver boende indtil vi er ude, så der er ikke er en af os der hænger på huslejen alene..

Renee: Jamen du har helt ret i at han udnytter mig.. Men set i bakspejlet, har jeg jo i 1½ år ladet ham gøre det, uden at fortrække en mine.. Så måske det bare er blevet en vane for ham? :S Ikke at det gør det okay selvfølgelig...
    Men ja, jeg glæder mig til at få mit eget smiley

• #16   9. jul 2011 Jeg tror ikke det er blevet en vane, men han ved at han kan slippe afsted med det - så derfor bliver han ved. Det er derfor du skal sætte foden i jorden nu. I er jo ikke i et forhold eller noget, du har ikke nogen forpligtelser overfor ham :O)

• #17   9. jul 2011 Ej!!
    Det lyder FULDSTÆNDIG ligesom min far!!

Det er godt nok længe at skulle bo med ham, hvis han er sådan!! s:

• #18   9. jul 2011 Når man går hjemme hver dag så har man altså også brug for fridage og dette skal være tilladt..
    Jeg går selv hjemme p.g.a trafikuheld og jeg ved at man har også brug for at koble fra lige så vel som alle andre.
    Min mand er også NYDER uden at YDE og jeg har selv vænnet ham til det i stor stil, men på et tidspunkt blev det også for meget og jeg sagde::: er der nogle ting som du er utilfreds med ting der ikke bliver gjort, noget som ikke er gjort godt nok,,SÅ GØR DET SELV

For eksempel , så var utilfreds med hvordan jeg lagde hans tøj sammen, VÆR SÅ GOD GØR DET SELV;;--)) sagde jeg,, jeg har ikke noget mod at vaske hans tøj, men jeg lader det ligge og så må han selv lægge det sammen, hvilket godt kan tage flere dage, men det er lige meget(jeg havde dog selv svært ved, at det lå der flere dage) ,men så er det jo mig som er utilfreds med noget og så må jeg jo gøre det selv , så er det jo bare, at hvis jeg lagde det sammen, så er vi igen i samme skrue, jeg gør,han brokker..

Så derfor lad din vens ting ligge og GØR kun dine egne ting;;--))

Ellers ville jeg BESØGE noget familie, eller venner, eller tage på camping en weekend og tage min egen hund med, og sige at jeg lige havde brug for lidt fri,(og lad vær med at få dårlig samvittighed over at nu skal han selv det hele) så skal han jo selv prøve passe tingene derhjemme;;--))

God fornøjelse, håber at du finder noget som gør det holdbart at være der ;;--))

• #19   9. jul 2011 Det skal lige siges at tingene er blevet sagt meget pænt og stille og roligt til min mand, man skal ikke sige ting med "horn i siderne"
    Det er også mange andre ting jeg godt kan finde på at lade ligge...
    Kun hans opvask
    skægstubbe i håndvasken efter barbering
    reder kun min egen seng ikke hans
    tømmer ikke hans FULDE askebæger (selvom det er skide ulækkert)

Vi har det virkeligt godt sammen idag;;--))

• #20   9. jul 2011 Indtil du flytter, så tænk på dig selv, tag dig af dig selv, og hør ikke efter, hvad han siger, når han kalder dig doven! Lav din egen mad, ryd op efter dig selv, og så må han selv om resten. Han kan vel også ligeså godt vænne sig til ikke at bo sammen med dig - han skal da på afvænning lige med det samme! *GG*

• #21   9. jul 2011 At bo sammen med en ven/veninde har ødelagt mange venskaber.Men han lyder da som noget af en klovnerøv :-).Han må sgu da selv vaske sit tøj osv.

Kommentér på:
Kæft han er tarvelig!! Jeg vil flytte NU!!

Annonce