{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Når der kommer gæster?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg har en blanding mellem en Amerikansk bulldog og rottweiler, Sasja! Hun er utrolig lærenem, men der er en ting vi ikk har kunne lære hende.. Når vi får gæster bliver hun så glad så hun ikk er til at styre, vores gæster vælter nærmest ud af døren igen fordi hun skubber og springer op.. Er der nogle der har et råd til hva vi ka gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når der kommer gæster??
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #1   12. aug 2007 Har i aldrig set "Det er mig eller hunden"? smiley

Instruer gæsterne i at ignorere hende fuldstændig - end ikke se på hende - indtil hun er faldet til ro, og ros hende så.

• #2   12. aug 2007 Det er også vist at hunden skal være i snor når der kommer gæster - springer hunden op, skal i sige nej og i skal så gå ind i et andet rum, luk døren, og gå først ind igen når hunden er rolig... Springer den op gen gør i det samme... Det tager tid - med det virker ; )

• #3   12. aug 2007 Rasmus K : Jo, det har vi.. Vi har prøvet det du siger, men hun er fuldstændig ligeglad me om folk ignorere hende, så skubber hun bare lidt mere, til sidst er det så voldsomt så vores gæster nærmest ikk ka undgå at kontakte hende.. Vi har også prøvet at distrahere hende me godbidder, men det rager hende også en skid.. Vi har også prøvet at gå lange ture me hende inden der kommer gæster, det hjælper heller ikk.. Det burde jeg nok ha skrevet, sorry.. smiley

• #4   12. aug 2007 Charlotte A : Okay, det afsnit har vi så ikk set... Det må vi prøve.. Tak ska du ha!! ; )

• #5   12. aug 2007 Rasmus K.. Selvfølgelig også en tak til dig.. ; )

• #6   12. aug 2007 Hun er bare mega go : ) Har lige købt hendes bog - og er snart færdig : ) Hold op jeg får nogle fantastiske hunde hva ; )

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #7   12. aug 2007 Charlotte: Ja de kan vel snart spise med kniv og gaffel ved bordet med al den træning? smiley

• #8   12. aug 2007 Charlotte A : Ja, hun er rigtig go.. : D Hva har du gevet for hendes bog??

Rasmus K : Den var go.. ; )

• #9   12. aug 2007 250 kr. så det var ikke så slemt : )

• #10   12. aug 2007 Nej, det var det godt nok ikk.. Er det så også tricks i?? Ikk kun opdragelse? Hvis man ka sige det sådan.. : D

• #11   13. aug 2007 Hej Rasmus

Nu ved jeg ikke hvordan jeres hund er når i selv kommer ind af døren. Men vi har selv haft samme problem, dog er vores hund lidt mindre ;.)) Men vi gjorde det at hver gang han hoppede op vendte vi ryggen til ham, og snakkede først med ham når han havde alle fire poter på jorden - Det samme sagde vi til vores gæster og det har hjulpet også når vi går tur han skal hilse på nogle.

Det tager tid, men få evt. en til at komme og besøge jer rigtig tit, som gerne vil være forsøgskanin ;-))

Håber det kan hjælpe

• #12   14. aug 2007 Har os haft samme problem.. Vi havde bare altid hans ynglings legetøj(en bold) liggende ved døren. Den fik han når gæsterne kom ind. så hoppede han ikke op og gav kys smiley

• #13   14. aug 2007 Har samme problem med Bossie og så er hun græsk katolsk med bolde, legetøj, godbidder og ignorering.....hvis jeg ved jeg får gæster køber jeg en stor smagsfuldt knogle fra slagteren og giver hende 2 min før gæsterne kommer, men dælme træls ved uventet gæster.

Hvad byder du uventede gæster......en nervepille

• #14   17. aug 2007 Hver gang i får gæster har i hunden i snor, når i åbner døren og den springer, river i fat i hundens snor siger kom og går ind i et andet rum, når hunden så er fald til ro går i ind i stuen igen, hvis hun så springer op igen gør i det igen indtil hun forstår det.

Jeg gjorde det med min hund, og når vi får gæster springer han ikke ud til døren og han springer ikke op.

Der kan gå lang tid, men sådan er det jo.

• #15   17. aug 2007 Ja så kan man også gøre det med godbidder, men jeg syntes det var bedre på den anden måde, fordi jeg prøvede begge metoder.

Jeg har læst meget om hundeadfærd, så jeg har prøvet ldit på min egen og mine forældres hund.

Kommentér på:
Når der kommer gæster??

Annonce