765 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål til udstillingsfolket {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg fået rodet mig ud i noget værre noget. Icon skal med på udstilling her til februar i Fredercia. Jeg aner ikke en kæft om sådan noget. Men har da snust lidt rundt i det. Det er udelukkende for sjovt, men derfor kan man jo godt gøre det ordenligt
Jeg har hørt så meget herinde omkring valg af tøj farve kontra hundens farve. Når man har en blå tri border collie, hvad farve er så ok at have på?
Hvad skal jeg have med af papirer?
Udstyr til hund og mig selv, ringtræning og fremvisning har jeg vist nogenlunde styr på, eller har i hvert fald fundet en til at at hjælpe mig
Kom med guldkorn.
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 97
De fleste jeg kender, udstiller i sort tøj, eller mørke cowboy bukser og sort trøje, men tøj stilen på udstillerene er meget forskellig - har set flere i joggintøj
Så skal du have en udstillingsline og en nummerholder...
Og husk at tage en stol med, det bliver en lang dag hvis du skal stå op hele tiden
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 870
Som sagt udstyr til hunden har jeg. Er konkurrence hundefører både rally og ag, så udstyr går jeg aldrig ned på.
Men stambog og vaccinationspapirer er noteret.
sep 2007
sep 2007
Blazer kommer jeg simpelthen ikke i, det er bare slet ikke mig. Ville 10 gange hellere bare komme i mit træningstøj, men det gør jeg selvfølgelig ikke
Tak for hjælpen i hvert fald. Det er altid rart med lidt fif når man roder sig ud i noget helt nyt.
Nu er det godt nok kun denne ene gang, men derfor må det jo godt være ordenligt
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.954
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750
Når du siger at der er styr på udstyret, er det så en tynd udstilingsline du har fået fat i eller er det den du bruger til træning?
Og hvis dit hård er langt så husk at sætte det op
sep 2007
Spørgsmål til udstillingsfolket