{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til udstillingsfolket {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået rodet mig ud i noget værre noget. Icon skal med på udstilling her til februar i Fredercia. Jeg aner ikke en kæft om sådan noget. Men har da snust lidt rundt i det. Det er udelukkende for sjovt, men derfor kan man jo godt gøre det ordenligt smiley

Jeg har hørt så meget herinde omkring valg af tøj farve kontra hundens farve. Når man har en blå tri border collie, hvad farve er så ok at have på?

Hvad skal jeg have med af papirer?
Udstyr til hund og mig selv, ringtræning og fremvisning har jeg vist nogenlunde styr på, eller har i hvert fald fundet en til at at hjælpe mig smiley

Kom med guldkorn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til udstillingsfolket
  • #1   20. dec 2013 Ringtræning er et must, uden det ville jeg ha været helt lost smiley

De fleste jeg kender, udstiller i sort tøj, eller mørke cowboy bukser og sort trøje, men tøj stilen på udstillerene er meget forskellig - har set flere i joggintøj smiley

Så skal du have en udstillingsline og en nummerholder...

Og husk at tage en stol med, det bliver en lang dag hvis du skal stå op hele tiden smiley

• #4   20. dec 2013 Også blå når hunden er blå?

Som sagt udstyr til hunden har jeg. Er konkurrence hundefører både rally og ag, så udstyr går jeg aldrig ned på.

Men stambog og vaccinationspapirer er noteret.

• #5   20. dec 2013 Lilla og neon farver er nok ikke liiiige mig smiley

• #7   20. dec 2013 Du har nok ret.

Blazer kommer jeg simpelthen ikke i, det er bare slet ikke mig. Ville 10 gange hellere bare komme i mit træningstøj, men det gør jeg selvfølgelig ikke smiley

Tak for hjælpen i hvert fald. Det er altid rart med lidt fif når man roder sig ud i noget helt nyt.
    Nu er det godt nok kun denne ene gang, men derfor må det jo godt være ordenligt smiley

• #8   20. dec 2013 Det er for nogle utrolig vigtigt at man bærer kontrastfarver ift hundens farve. Jeg fik af vide af min opdrætter at det er super vigtigt, men til de udstillinger jeg har været til, har det været de færreste, som er rendt rundt i hvide bukser, fordi deres hund er sort. Jeg hopper i hvert fald i lige præcis det, som jeg syntes er flot og ikke forstyrrer alt for groft ift. hundens farve næste gang - men ikke hvid! smiley

• #9   20. dec 2013 Det kommer også an på om du står op eller sidder på hug når du fremviser din hund smiley Står du op er det vigtigst at bukserne er kontrast til hunden og sidder du på hug er det jakken/trøjen der er vigtigst smiley Men det vil være smartest hvis både dine bukser og overdel er lysere end hunden, så det er nemmere for dommeren at se bevægelserne.. Og så generelt bare finde noget neutralt tøj, der ikke springer i øjnene smiley

Når du siger at der er styr på udstyret, er det så en tynd udstilingsline du har fået fat i eller er det den du bruger til træning? smiley

Og hvis dit hård er langt så husk at sætte det op smiley

• #10   20. dec 2013 Det er en tynd line.

Kommentér på:
Spørgsmål til udstillingsfolket

Annonce