{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til Udstillingsfolket. {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og træne lidt ringhalløj med Buzz i dag, og er i da vimmer mine hænder er helt røde og irriterede af den udstillingsline, men self også fordi køteren hoppede og dansede som jeg ved ikke hvad, han var slet ikke til at få til at makke ret, han både galloperede og gik pas:o)
Og skulle han stå, ja så sad han, uanset hvad jeg gjorde - bliver det svært at lære ham det, han er jo næsten 7 mdr. og stadig stok døv, så jeg kan godt mærke min tålmidighed måske ikke er som den burde overfor ham, men det er sgu hammrende svært når han overhovedet ikke lytter - jeg har brug for råd, begynder snart til ringtræning, men tror ikke det kommer til at gå bedre.
Coco er nemmere, for hende kan man holde til ilden med guffere, for dem gider Buzz ikke når vi laver sådan noget.
Coco er self også lidt fraværende, men hun høre meget bedre efter, og jeg har hendes opmærksomhed stort set hele tiden, så med hende er jeg optimistisk.
Jeg har tænkt på om det måske ville være lettere hvis jeg fik en anden til at handle ham.
Men han skal først afsted i Juni, måske VI kan lære det inden, jeg håber det, for han er jo hammrende flot, og skulle helst visis fra sin bedste side.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til Udstillingsfolket.
  • #1   14. jan 2006 Hun skal jo lige lære hvad det er du vil have hende til, vent med at træne med hende, til du har været til ringtrænning nogle gange, bare så du ikke mister tålmodigheden

• #2   14. jan 2006 Bare roligt i skal nok lærer det, jeg er også selv nybegynder og Vanni vil heller ikke altid, som han skal.
    Men en klog person sagde engang at øvelse gør mestre

• #3   14. jan 2006 ringtræning er hvor man træner sin hund til udstilling

• #4   14. jan 2006 Det var godt. Det vil sige, at ringtræning går ud på, at lære hunden hvordan den skal stå og gå, så det tager sig bedst ud smiley

• #5   14. jan 2006 Jeg har trænet med Zubin siden han var 3 md. jeg kæmper stadig , nogle gange fatter han ikke han skal gå pænt , men sjovt nok , har han opført sig , meget anderledes til selve udstillingen , end han gør til træning , så hæng i lige pludslig , er der fremskridt :o)

• #6   14. jan 2006 Det er nu ikke Coco der er problemet, det er mere mit handyr det kniber med.
    Og det er såmænd ikke fordi jeg ikke har handlet før, jeg har handlet mine forældres Mops da de opdrættede, men jeg har jo så kun prøvet Mops, og de gik jo som de skulle i alm. gang, men de her skal man jo småløbe for at få det bedste resultat.
    Men lad også nu se, det irriterer mig bare så meget at han ikke vil høre, og det er jo ikke kun når vi træner det her, det er hele tiden - eller rettere 95% af tiden, nu skal jeg jo heller ikk overdrive*ss*

• #7   14. jan 2006 det er noget der tager tid hvis du træner hver dag kun 10 min.mere skal der ikke til da de så mister intarassen jeg har selv trænet med vores siden de var 8 uger. det tager tid og det ser så nemt ud men det er det ikke der var en artikel i Hunden om det.Det kræver at man har god kontakt med sin hund.Den første øvelse jeg ville prøve er stå sætter den sig så rejs den op og prøv med det i 5 min.Så kan det andet altid komme når den har lært at stå men som sagt så 10 min. om dagen og en god portion tålmodighed Held og Lykke med det

• #8   14. jan 2006 Jeg har som sagt handlet hunde før, så jeg ved hvad det indebærer, og jeg bruger i hvertfald mindst 30 min pr. hund hver dag i øjeblikket.
    Og det er svært at starte ved 8 uger, da han var 6 mdr. da jeg fik ham:o)
    Coco har trænet fra 8 uger.

• #9   14. jan 2006 nå okay det stod der jo ikke noget om men så ved du jo også hvad du skal gøre

• #10   14. jan 2006 He he, ja og nej, jeg ved hvad det indebærer at handle - men har ikke handlet Amstaff før, så det er lidt på det plan jeg er ny i det - jeg ville jo også bare høre om der var et godt råd jeg kunne bruge til teorristen, måske et godt mærke i høreapperat eller noget:o)
    For han er ikke nem, alt andet end hvad jeg siger og gør er mere interresat for ham, men han er jo self også lidt i lømmelalderen*ss*

• #11   16. jan 2006 træning er virkelig vigtigt - langsomt fremad

en læder line er også en god ting - så ens hænder har en chance!

Kommentér på:
Spørgsmål til Udstillingsfolket.

Annonce