{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Hjælp.. ang udstilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa vi skal til udstillng i Billund på søndag og vores hund er kun vaccineret første gang.. er det nok???

Hvis vi havde været til udstillingen i Tommerup for et par weekender siden havde hun ikke kunne være det.. Hun bliver 16 uger imorgen..

Please sig at vi ikke skal til at melde afbud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.. ang udstilling
  • #1   25. sep 2009 Ved en DKK udstilling skal de være over 3 måneder... Jeg ville skrive til Marianne og spørge - hun er hurtig med svar, jeg skrev med hende i går

• #2   25. sep 2009 mariannes mail
    mjhashfan@gmail.com

• #4   27. sep 2009 jeg går ikke udfra at hunden skal udstilles? jeg ved at reglerne for vaccination er ens for både udstillingshunde og gæstehunde.

• #5   28. sep 2009 På en DKK udstilling, skal hunde være 3mdr, og en dag.. hvis det er en lille udstilling.. Hvis det er en stor DKK international eller national, skal hunde være 6mdr og en dag, for de kan blive udstillet.. Også skal de jo så være vaccineret de to gange, som er det normale.. Altså fra opdrætteren når de er omkring de syv uger også igen når de er tolv uger. Derefter skal de vaccineres hver anden år, helst hvert år, når de skal på udstilling.. Da der er den der pavavirus i omløb, i øjeblikket, som man skal passe på med hvalpe/ung hund og ældre hunde.. Held og lykke..

Kommentér på:
Hjælp.. ang udstilling

Annonce