472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjælp ang. udstilling Hjælp ang. udstilling

Skal til udstilling med Kensei den 4 December.

Mit problem er jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gå eller stå med ham.
Har fået den opfattelse at de skal stå bla på et bord med hoved og hale oppe, og at jeg skal løbe rundt i en rung med ham i snor? Er det sådan det foregår eller er der nogle helt bestemte ting jeg SKAL kunne?
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang. udstilling
  • #1   24. okt 2005 Det er sådan det foregår. Kensi skal løbe i trav og dommeren kigger tænder på ham. Hvis du går ind på (link fjernet) og så ind under Juniorhandling - Svendborg 18/6 kan du se min datter fremvise en japansk spidshund på en udstilling

• #2   24. okt 2005 okay tak.
    Har nok den sygeste nøjer på over det..

• #3   24. okt 2005 Kan se at du bor på Sydsjælland. Der er en Spidshundeklubudstilling i Mørkøv på lørdag, der kommer der 14 japanske spidser, hvis du har mulighed for det, så tag ud og kig på hvordan det foregår

• #4   24. okt 2005 Kan jeg nok godt. Mit probleme er min faster holder fødselsdag. men det må jeg så skråtte bliver nød til at se det.
    Min mor siger jeg godt kan tage derud så det må jeg gøre smiley

Hvad sker der hvis ens hund gør af de andre i ringen ?

• #5   24. okt 2005 Sille: Det sker der da ikke noget ved, bare den ikke gør konstant. Hun skal jo i babyklasse, der ses der ikke så striks på disse ting ;o)

• #6   24. okt 2005 Vicki: Da Tanja (min datter) fremviste Birgit's japaner i seniorklassen, var den på bordet, jeg mener at de for det meste er på bord.

Sille: jeg er på udstillingen i Mørkøv, men jeg vil også tro at din opdrætter er der. Så du kan sagtens få hjælp til at få forklaret hvad der foregår inde i ringen ;o)

• #7   24. okt 2005 Vicki G : Ja er den. Vi regner med at tage derover tidligt i håb om at jeg prøve det. Vil meget gerne have hjælp jeg ved virkelig ikke hvordan man gør hehe .. er lidt lost..

• #8   24. okt 2005 Izak er også min første udstillingsegnede hund og har aldrig sat mine ben til en udstilling før jeg skulle vise ham første gang. Du skal selvfølgelig gøre alt det de andre skriver og husk virkelig at vænne ham til at blive rodet i munden og på kroppen imens han står stille. Det jeg gjorde varklart at melde ud at jeg ikke havde prøvet det før og at de meget gerne måtte guide mig. Det sagde jeg ved de første tre udstillinger og alle har været søde til at være tolerante. Men jeg tvivler altså på at han skal op på et bord at stå.. det er vidst kun de helt små racer der skal det, er det ikk? det har vi ihvertfald ikke oplevet.

Kommentér på:
Hjælp ang. udstilling

Annonce