{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

brug for lidt DKK hjælp ang HD/AA {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg brug for lidt hjælp igen igen.

som mange af jer snart ved er Nala forduftet fra DRU til DKK.

nu er jeg så kommet til at jeg ville ha nye rynken.... men men men så siger dyrlægen " HVORFOR dog det? du kan sagtens bruge dem du har, vi skal bare skrive under på den blanket du køber ved DKK og så sender du dem ind"

der står følgende på DKK´s hjemmeside

HD/AD status
Status overføres ikke, men man kan indsende de pågældende røntgenoptagelser af hunden til bedømmelse, hvis hunden er blevet bedømt i den organisation, den overføres fra. HD/AD-billedet skal naturligvis opfylde de af FCI opstillede krav for HD/AD-billeder (positionering, ID-nummer samt fotograferingsdato ind fotograferet i billedet). Der skal købes en rekvisition via Hundeweb når hunden har fået et DKK registreringsnummer. Rekvisitionen skal underskrives af den fotograferende dyrlæge samt påføres fotograferingsdato. Røntgenoptagelser, rekvisition og tidligere bedømmelse sendes samlet til Sund, Veterinær Billeddiagnostik.

Hunden skal inden parring have opnået mindst Very Good på en FCI/DKK anerkendt udstilling eller være avlsgodkendt på et af specialklubbens avlsgodkendelsesarrangementer.

Herudover skal hunden opfylde de til enhver tid gældende avlsrestriktioner for den pågældende race.

så den er vel god nok at jeg kan bruge de billeder hun allerede har fået taget. for hendes id/chip står der jo og hendes gamle DRUnr har DKK også på hundeweb i en ( ) efter hendes dkk nr.

Eller skal jeg alligevel have taget nye? hun er stadig sund og rask og fuld af firspring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brug for lidt DKK hjælp ang HD/AA
Kommentér på:
brug for lidt DKK hjælp ang HD/AA

Annonce