{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Nogle udstillere på Bornholm idag?? {{forumTopicSubject}}

Og kom I frem?? Jeg ved at der i alle tilfælde var nogle labfolk, som ikke kom frem. Færgen fra Ystad var efter sigende forsinket og udstillerne ringede da de stod i Ystad og fik at vide at man ville vente på dem. Så de satte sig glade og fro på færgen, men under overfarten får en af dem med labber en besked fra en anden udstiller, som ER på Bornholm at labberne var færdigbedømt. Så de kunne vende næsen hem igen efter at være ankommet til Rønne. Jeg talte kun kort med hende i mobilen, så jeg er spændt på at høre, hvad der sker:-)). Surt show, nu kom jeg lige til hallen for at overraske dem.....ØV....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle udstillere på Bornholm idag??
  • #1   14. jul 2008 ja det var noget værre rod med den færge...

    vi er jo Bornholmere og var i dag ikke underlagt færge og fly (som vi jo ellers altid er hvis vi vil forlade øen)

    Rigtig trist at nogle måtte komme forgæves - ved at der indenfor nogle racer blev ventet, byttet rundt på rækkefølge af racer bla. bullmastiff og beagle.

    Nogle ringe stod eftersigende tomme dele af tiden smiley hundene var endnu ikke fremme kl 12.00!!!

    Jeg ved det ikke, men jeg tror det har været op til den enkelte dommer/ringpersonale hvordan de har tacklet situationen.

    Ellers var det jo dejligt vejr.


  • #2   14. jul 2008 Ja, det var skønt vejr:-)) Jeg var på pladsen ved 11.30-12.00 tiden og her var labberne allerede færdigbedømt.........Men jeg mener at man havde ruínget til udstillingslederen som havde lovet at vente. Og det var bare sure penge at skulle af med.... Nu må vi jo se, hvad DKK siger til den:-))

  • #3   14. jul 2008 ja hvad der er blevet sagt til hvem aner jeg intet om... men noget rod var det!!

    Som skrevet sker den slags engang imellem det er en del af "charmen" ved at bo på en lille Ø. smiley

    Kan godt forstå at man er rigtig træt af at bruge penge på ingenting!!!

    Det tog da også lidt af stemningen fra en ellers hyggelig udstilling - og kan godt forstå hvis nogle overvejer deres deltagelse på Bornholm næste år... Men jeg håber da at se ligeså mange dejlige hunde næste år kom evt et par dage før og få en lille ferie ud af det

    *siger hende der VIRKELIG synes det er ærgeligt hvis dagens færgebøvl er med til at mindske antallet af deltagere til næste år- men som godt kan forstå vreden og frustrationen*



  • #4   14. jul 2008 Vi blev advaret om færgeforsinkelserne lørdag aften og tog så til Køge og kom med på et afbud kl. 23.30. Vi var så fremme kl. 6.30. På vej hjem kunne vi booke til en tidligere afgang og var i Kbh. 21.15, så vi var heldige!

    Og Canis blev BIM ! ! ! :o)

    Han fik det første cert på Bornholm sidste år og så BIM i år, så ve skal helt klart med næste år - en Bornholmerchampion er da ikke sådan at kimse af ;o)


  • #5   14. jul 2008 Jeg håber søreme da at min lille vaps er frisk og god nok til en tur til Bornholm til næste år:-))

    STORT tillykke Maj-Britt:-)))


  • #6   14. jul 2008 Frk.

    Fair nok, men så skal man ikke love i telefonen at folk kan bare tage den færge, for man venter på dem...........Og når e så sidder på færgen bliver de ringet op at racen er færdigbedømt. Så var DE, med deres trætte hvalpe, nok kørt hjem igen istedet... Man kunne jo bare have sagt at man IKKE kunne vente!!


  • #7   14. jul 2008 OG det var arrangørene, som lovede at man ville vente!!

Kommentér på:
Nogle udstillere på Bornholm idag??

Annonce