Uheldig situation:-( {{forumTopicSubject}}
Min dejlige flatter og jeg vr ved stranden i morges. Hun er helt tosset med at bade....da vi kommer ned til stranden ser vi to damer siddende i stole....Jeg går ned mod vandet....Den ene af damerne slår armene ud og råber sikke en sød hvalp du har og vil ae Fia. Har hende selvfølgelig i snor, men Fia bliver så glad at hun giver den ældre dame pote lige på armen....Skarpe klør har hun, hvilket resultere i at damen får lidt hudafskrabniner.... Beklager selvfølgelig at det er sket, men hun siger det er okay. Så vi går ned mod strandbreden, hvorefter damens veninde kalder mig op til dem igen om at få min adr. tlf, beløb hvis der nu skulle gå betændelse i hudafskrabningerne....Bliver helt paf og giver dem oplysningerne....Ved god at ældre damers hud er sart, men det kunne jo dårligt nok ses.
Hvad synes I om denne hændelse??
Kunne forstå hvis jeg havde haft hende løs og hun havde bidt, meeen det var hun jo ikke.
Er stadig lidt mundlam.
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.384
meeen hun ku sku lade være med at kalde på hunde
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 185
Ihh hvor smålig har man lov at være!!
apr 2006
apr 2006
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 1.834
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 476
Ud til højre med hende. Hun skal ikke sidde og kalde dig og din hvalp hen til sig og bagefter være emsig omkring en lille bitte hudafskrabning.
Du skulle sgu ha nægtet hende noget som helst. Hun har ik ret til nogen som helst info på dig.
Virker nærmere som om hun har ville tørre sin egen hypokondri og selvværds-problemer af på dig!!! Sådan en emsig cykel! Bliver sgu helt gal og ville ønske jeg var der.
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Altså nogle ældre mennesker, må man sgu tage sig til hovedet for.
Heidi
Ps. Du kunne have skubbet hende i vandet, for saltvandet renser sår ;0)
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 1.834
apr 2006
Hehe man ja skulle have insiteret på at køre hende til lægen:-D Gad godt se hende ansigt og hører hendes kommentar til det.
apr 2006
Haha men denne historie er kun noget jeg kan morer mig over nu:-D
Ja Fia har jo ikke taget skade eller noget, og det er det vigtigste for hende. Hun fik sin badetur og det var lige, hvad hun ville.....jeg badet også! Blev viklet ind i snoren og plask, så fik jeg dyppet røvi:-) -Info det er ikke badevarmt vand mere!
Uheldig situation:-(