423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Børn hjælp!!! Børn hjælp!!!

Min hvalp på 7 mdr. er endnu ikke helt tryg ved børn. Har du eller er du et hundeglad barn mellem 7-10 år, der gerne vil være med til at afhjæpe problemet, ville jeg blive super glad. Jeg vil gerne betale for det. Måske har I selv hund og kan tage den med.
Indenfor Ribe amt....
Skriv hvis interesseret
På forhånd tak for hjælpen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn hjælp!!!
  • #1   3. aug 2007 Det er en super ide, Frida var heller ikke super trygge ved børn i starten, men da min fætters datter gik ture samme med os, var hun ovre det efter en uge :o)
    Det kan klart anbefales, men en god ide, at du tager med ud og gå de første gange!

• #2   3. aug 2007 Det er ikke meningen at barnet skal gå ture, det bliver i hvertfald ikke uden mig. Blot lege med hvalpen;-)
    Bare så det ikke misforstås;-)

• #3   3. aug 2007 oki doki, men det er ellers også en god træning for hunden, så den overlever at barnet også bestemmer

• #4   3. aug 2007 Jeg aftale på et tidpunkt (godt nok før jeg fik hund) at tage hen i min søsters klasse med nogle af mine dyr (kat, hamstere og rotter) og børnene var vilde med det, og sad lige så stille mens jeg fortalte om dem..

Så når skolen igen starter kan du ringe til den nærmeste skole og hører om du må komme og besøge 1 ellere flere af deres 3. eller 4. klasser for at vise din hund frem..

Så har du chancen for at forklare dem, og vise hvordan man hilser på fremmede hunde, og evt forklare dem, du lige går rundt for den kan læare dem at kende, hvor de ikke må røre ved den, men bagefter kan de 1 af gangen få lov til at ae den smiley

• #5   3. aug 2007 Jeg ville altså ikke tage en hundehvalp der er utryg ved børn med hen på en skole det er en meget dum ide..

Jeg har haft min cavalier som elsker børn med på en skole og han kunne slet ikke klare alle de børn, der blev han utryg og jeg skulle kun hente min mor fra arbejde...

• #6   3. aug 2007 Nej det råd ville jeg nok heller ikke følge...

Ser en del hunde der kommer med ned og hente unger hos os, puha en del af dem ville meget hellere være andre steder

• #7   3. aug 2007 Nej i skal selvfølge ikke tage derhen når der er frikvater og børnene er vilde..

Som jeg skriver, så var de her børn stille og rolige, og når jeg var på gangen var de andre klasser til time, så der var ikke særlig meget støj, eller råben og skrigen..

Børn kan sagtens være stille..

***René** * - Børn bliver også ofts hentet i frikvatere hvor der er masser af børn udenfor, og hvor de er gejlet helt op..

• #8   3. aug 2007 jaja så siger vi det

• #9   3. aug 2007 ***René** * - det passer, børn er gennerelt mere oppe at kører i frikvaterende..

Og når børnene sidder på deres plads i timen og er stille og hører efter er der ikke mere støj end hvis fjernsynet kører hjemme i stuen.. Min kat var på det tidpunkt ikek glad for nye menneker, men spankulerede stille og ruligt rundt mellem børnene.. Hvilket han ALDRIG ville ha gjort hvis de farrede rundt, eller hvis de larmede..

• #10   3. aug 2007 jamen det er da fint, har forøvrigt arbejdet på sfo og skole gennem 14 år *GG*

Så jeg har set lidt af hvert smiley

• #11   3. aug 2007 René også hvor børnene stille og rolig har hilst på hunden

• #12   3. aug 2007 tag den endelig ikke hen på en skole . .
    der sker for meget hvis den allerede og utryg med børn . .

mød nogen børn i gennem nogen aftaler og byg det op så ledes .

• #13   3. aug 2007 og - er

kan slet ikke stave idag . . :o/

• #14   3. aug 2007 Ratster

Du kan da seriøst ikke mene at man skal tage en hund der er utryg ved børn med hen i en klasse, uanset om de sidder stille eller ej.

Hvad hvis en af unger lige "glemmer" reglerne omkring besøget og laver en hurtigt bevægelse eller lign ?

Eller en af ungerne også er utryg ved besøget og sender de forkerte signaler. ( vi havde en der stak af, som vi godt vidste var utryg og derfor prøvede vi en få en hund ud gennem dkk)

Eller en rykker stolen tilbage og laver en høj lyd

Skolenklokken ringer uden nogen havde tænkt over den...osv

Synes der er alt for mange "faldgrupper" ved dit foreslag

• #15   7. aug 2007 Nu tror jeg hjælpen er fundet;-)
    Tak for råd

Kommentér på:
Børn hjælp!!!

Annonce