{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

hund og børn, hjælp {{forumTopicSubject}}

min søster har en blandings hund ( lab/sankt Bernhardt staves) han er kasteret, han kan ikke lide børn. og nu har de selv fået en livlig dreng som kravler over alt. han knurre af ham og min søster er meget usikker med ham og hun vil bar af med ham inden det går galt. MEN min svoger vil gerne give ham en chance for at træne ham så de kan beholde ham. nogen der har nogle forslag med hvordan de kan træne ham,? på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund og børn, hjælp
  • #1   24. jan 2010 jeg ville ikke tage chancen...... væk med hunden..

• #2   24. jan 2010 crumme og cult: kender du en god adfærdsterapeut?

chuey J: det er også min søsters holdning, men hendes mand vil gerne have en chance for at få ham til at acceptere deres barn. min søster er klar til at køre ham til dyrelægen med det samme og få det overstået for selvom hun elsker sin hund elsker hun sin søn mere.

• #3   24. jan 2010 krumme og cult: tusind tak

• #4   24. jan 2010 for nogle år side havde min ven oss en hund der gjorde det....de kom hjem med ders nyfødte der gik ikke andet end et par uger så begyndte hunden at vise anden adfærd i for af sjaluci og de mutte aflive den jeg havde ellers taget den men måtte ikke have den for min chef der osss vare min udlejer..... der jeg var ganske lille blev jeg bid af vores hund jeg kunne kun lige gravle der havde aldrig været noget men lige den dag komme jeg for tæt på den..... ikke noget at gøre til dyre lægen med sådan en hund du ved ike om den kan finde på at bide eller hvad der sker senere hen... jeg ville aldrig tage chancen nor det gælder en lille "kravlegøj"... jeg ville aldig kunne føle mig tryk hvis min hund havde gjordt det en gang.. også selv om der havde været proffessonelle øjne på det.....

• #5   24. jan 2010 chuey J: også min mening men kan jo ikke tage beslutningen for dem. men så kan jeg i stedet prøve på at hjælpe dem, lidt på vej. og med tiden kan det være at de selv indser at det er det bedste og sikreste, men jeg kan ikke tage den beslutning for dem. uanset hvor ufatteligt dumt det er at give en sådan hund en chance.

• #6   24. jan 2010 nemlig..........

• #7   24. jan 2010 kontakt en adfærdsteraput!! En hund kan IKKE være jalous, det er en menneskelig egenskab, som hunde IKKE kan få!!

Hvorfor er det lige at man skiller sig af med hunden blot fordi der kommer børn?? Når man så ved at hunden ikke kan lide børn, måtte man jo have taget det i opløbet. Jeg sys det er SÅ forkert at hunden skal bøde for en fejl vi som mennesker laver!!

Af adfærdsteraputer kan jeg anbefale Alpha Hundeadfærdscenter! De har tidligere arbejdet med børn og hunde, med samme problem, og de har selv børn og hunde. Jeg vil gerne sende Line's nummer over PB, hvis det er. Hun er altid til at snakke med:-)

• #8   24. jan 2010 du kan ikke vide eller tage det i opløbet om en hun ser sig sur på et barn...

og jo hunde kan sagden vise jalusi

• #9   24. jan 2010 elsker min prinsesse: du må meget gerne sende nummeret i en pb.

• #10   24. jan 2010 Chuey: NEJ hunde KAN ikke vise jalousi, det er en menneskelig egenskab, og kæft hvor ville tingene være meget nemmere hvis folk gad at lade være med at give hunde menneskelig egenskaber!! Og desuden blir der skrevet at hunden ikke kunne lide børn..

nadja: jeg sender lige en pb:-)

• #11   24. jan 2010 hvad vil du så kalde det for når hunde går over og begynder at gnure/ bide efter et spædbarn mens det for bryst.......

• #12   24. jan 2010 Chuey: det er "konfliktstigen"... Der har været dæmpende signaler inden og hvis disse ikke læses og respekteres er det klart det går galt. Lige så meget som man skal opdrage på hunde, skal man opdrage på børn. man kan ikke forvente at hunde kan forstå et lille barn, heller ikke altid voksne mennesker!! jeg sys det er synd for de hunde der skal lade livet, fordi nogle mennesker ikke forstår sig på hunde..

• #13   24. jan 2010 Problemet med jalousi kan opstå hver gang, et nyt væsen overtræder hundens enemærker. Hvad enten det er hund nummer to, der måske er en lille hvalp, eller det er en kat, den nu skal dele familie med.
    Her er det vigtigt at være opmærksom på, at det kræver masser af tid hver gang, for at forholdet mellem hund og hund eller hund og kat kan udvikle sig til harmoni og glæde fra starten. Uden jalousi...

Artiklen er fra Dyrefondets medlemsblad, Hunde-Journalen 4/99

• #14   24. jan 2010 ja det er syndt det skal lade livet bgr af sådan noget men har den gjort det en gang bidt eller stillet sig truende op vill jeg ikke tage en chance med den......

• #15   24. jan 2010 Der findes ikke jalousi i hunderegi.. Og hvis artikelen er fra 99 er vi heldigvis nået langt siden:-)

• #16   24. jan 2010 krumme: thank you:-)

• #17   24. jan 2010 havde ikke lige set datoen........ nok om det......men ja det er var engang hvor der var nogle der havde den mening...er der detsvære stadig.........

• #18   25. jan 2010 kender du en god adfærdsterapeut?
    Jeg kender 3:
    (link fjernet) / De "bor i Helsingør"
    http://www.hundeskole.dk/?id=11478 / Hun bor i Sorø
    www.nhas.dk / Han bor i Hørsholm.

Har selv trænet hund alle steder ikke pga problem hunde, men tilfældigt.
    deres undervisning er god og du laver også adfærds test på hunde.

• #19   25. jan 2010 du = de

• #20   25. jan 2010 tusind tak for alle svarene vil give hjemmesider telefon numre og andet videre til min søster og hendes mand;0)

• #21   25. jan 2010 De er i hvert fald dygtige kender dem alle personligt og de er venlige og behagelige og virkelig dygtige med hunde...

• #22   28. jan 2010 kontakt Lone Greva i Århus, hun kan hjælpe
    håber det går godt

Kommentér på:
hund og børn, hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce