{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og børn
  • #1   25. apr 2013 Det tror jeg bestemt ikke der er.

• #2   25. apr 2013 Det håber jeg da ikke, syntes i forvejen DK har for mange latterlige regler og love til ingen verdens nytte.

• #3   25. apr 2013 Nej, det tror jeg bestemt ikke der er.

• #4   25. apr 2013 Nej, der er der ikke. Det man skal huske er at man som hundeejer rent juridisk stadig har ansvaret for hvad ens hund gør når man har sendt ikke myndige personer ud med hunden,

• #5   25. apr 2013 Det er der ikke nej
    (men da jeg mødte en 8-9 årig dreng med en stor rottweiler han forleden, ønskede jeg der var hehe)

• #6   25. apr 2013 Det er der ikke..

Men når man ser små børn på de der 9-13 år eller der omkring, gå med en stor hund de ikke kan holde, så ville man ønske der var sådan en lov.
    For det kan virkelig ende galt, jeg har selv mødt en pige med en stor Golden, og den travede afsted med hende og hun kunne knap nok holde den, heldigvis havde jeg ikke mine egne hunde med der, for så havde hun nok fløjet bag hunden og hen til os!

• #9   25. apr 2013 Det har også meget at sige hvor man bor, her hos os ville en 12-14 års fint kunne gå med mine hunde, men jeg ville ikke være tryg ved det i en by med mange andre hunde;)

• #10   25. apr 2013 Jeg så en pige på 10-11 år i byen i dag. Hun stod på rulleskøjter. Og havde en golden i snor. DET synes jeg var lidt risikabelt må jeg nok sige. "Heldigvis" tog hun snoren af den da de var kommet over hovedgaden. Hvis hun ikke havde haft "hjul på" så kunne det sagtens gå.

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 47
    #11   25. apr 2013 Min dreng på 10 (snart 11år) går med vores franske, men hunden går oz pænt i snor og så er den 7mdr... han kan fint styre ham:) det vi gjorde var at vi gik med ham de første gange så vi kunne "rette" hvad han gjorde forkert osv...så da vi var trygge og kunne se han klarede det fint fik han lov til at gå alene men en rute vi kender til:) Vores amstaff går vi selv med da han er stor, og hvis an virkelig trak til ville vores søn ikke kunne holde ham, han har dog mundkurv men ham får han ikke lov til at gå med...

Kommentér på:
Hund og børn

Annonce