Indlæser...
Sortering
Et spade-spørgsmål!!! *LOOOOOOOOOOL* sorry - men jeg har en stor pine imellem ørerne - hvilket billede skal jeg tage væk inde hos Misj...
Generel diskussion
Oprettet:
10. apr 2005
Visninger:
201
Hjælp... :o( En jeg kender havde en Lhasa Apso hvalp på 12 uger! Den er lige død, han siger den fik sådan nogle kramper, lige før de...
Generel diskussion
Oprettet:
8. apr 2005
Visninger:
250
hjælp! nemo er begyndt og brække sig næsten hver gang hun har spist! det er ikk fordi hun spiser hurtig el ligene! noget i ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2005
Visninger:
141
Hjælp! Mille har spist chokolade! Her til aften kunne vi pludselig høre Mille rumstere med noget ovenpå. Jeg kalder på hende og hun kommer også ned. Vi r...
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
428
hjælp..! hejsa! jeg ved at det ikke har noget med hunde og gøre men vil ikke have at klubben lukker så jeg skal bare finde no...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2005
Visninger:
545
Jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp!! Hej alle hundekyndige... jeg tror jeg har fået et problem med Rocky... Jeg opdagede her til aften, at han raller, når ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2005
Visninger:
219
Udstillingskæde til en Dobermann hej. jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan købe en udstillingskæde, dyrehandleren har dem ikke i vores by, og fandt...
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. mar 2005
Visninger:
685
Nu gir jeg op, lidt hjælp! Nu har jeg prøvet i en halv time at lete efter den profil hvor ejeren har et svømme billede af sin hund. Det er også ta...
Generel diskussion
Oprettet:
27. mar 2005
Visninger:
295
Hjælp lige..... Jeg har lagt flerer nye billeder ind af Bertram, og nu kan jeg ikke vælge hvorfor et jeg skal ha som nr 1. Hvis der er ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. mar 2005
Visninger:
139
Hjælp ...! svendeprøve ... Jeg har nu fundet de ting jeg skal have med i min opgave, og da jeg slås lidt med nettet i øjeblikket kunne det bare v...
Generel diskussion
Oprettet:
23. mar 2005
Visninger:
225
Hjælp søges !!! Jeg har taget nogle nye billeder, og jeg kan ikke sætte dem ind, jeg har ikke ændret på noget (opsætning osv) og de er ...
Generel diskussion
Oprettet:
20. mar 2005
Visninger:
395
Savner lidt hjælp har fundet ud af at begge mine vovser æder deres afføring. Enten deres egen eller den andens. Hvad kan man gøre. Jeg...
Generel diskussion
Oprettet:
17. mar 2005
Visninger:
326
Hjælp dyrene Med at sige nej. Den 9.3.2005 Skrev jeg et indlæg, som jeg lige vil sørge for kommer frem igen!... FORBYD DYRESEX: ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar 2005
Visninger:
284
Hjælp! Jeg har projekt, og er bl.a. ved at skrive om, hvordan dyr hjælper mennesker... Har i nogle bud? Har skrevet om det der...
Generel diskussion
Oprettet:
13. mar 2005
Visninger:
504
muskelhunde info ... Hej alle ... Jeg har brug for lidt hjælp ... Igen ... tænkte på, at hvis nogle af jer har nogle informationer omkri...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2005
Visninger:
442
Klikker trænings hjælp søges.. Hey og godformiddag alle sammen.. Jeg har købt en klikker for at bruge den til at forstærke kommandoerne jeg giver t...
Generel diskussion
Oprettet:
8. mar 2005
Visninger:
750
Hjælp søges God eftermiddag til alle! Vores hund Tyson er vores første hund, og nu ved jeg at folk herinde er super gode til at hj...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2005
Visninger:
207
hjælp!!! savner nogle råd. min bulldog har haltet på det ene bagben i 3 uger nu. vi har fået røntgenfotograferet dem men de vist...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2005
Visninger:
219
hjælp!!! savner nogle råd. min bulldog har haltet på det ene bagben i 3 uger nu. vi har fået røntgenfotograferet dem men de vist...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2005
Visninger:
211
behøver noget hjælp fra jer derude.!!! mine forældre har en cavalier king charels spaniel som er 8 måneder. ved et stort uheld sprang en han på hende. så er d...
Generel diskussion
Oprettet:
5. mar 2005
Visninger:
409

Annonce