Indlæser...
Sortering
weeee, endelig !!!! har fået nye billeder.. vil i ikk gå ind og se dem og give en kommentar ??!!!!!!! og evt en stemme ?
Generel diskussion
Oprettet:
14. feb 2005
Visninger:
162
Gæst nummer 1000 ! Hvad så, er der ikke nogen, der vil være gæst nummer 1000 på Zitas profil? I må selv skrive herinde, hvem det var, f...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2005
Visninger:
294
Hvad gør man med et forstuvet ben???? Hej allesammen! Jeg har brug for nogle kloge hundehoveder :) der kan fortælle mig lidt om hvad man kan gøre når éns hu...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2005
Visninger:
3.344
hygge dag *G* Cosmo og jeg har haft sådan en hyggelig dag, som vi lige vil dele med jer dejlige mennesker og hunde: Vi har været i...
Generel diskussion
Oprettet:
7. feb 2005
Visninger:
603
;o( Æv, nu er den gal med Nicki igen :o(. Kl er som i kan se kun 5:46 og hvem har lige været på luftetur med vovse? MIG. ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2005
Visninger:
275
Nye billeder....!!! Jeg har lagt nye billeder ind af både Bailey og Krølle..............prøv at går ind og se dem.... hvis i vil :-) kys
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2005
Visninger:
175
Tid til oprør! Hejsa alle I hunde derude! Jeg er jo en snu hund og har besluttet mig for at gøre oprør - nu har min familie bestemt...
Generel diskussion
Oprettet:
3. feb 2005
Visninger:
983
Godnat.. jep godnat til alle to benede og 2 benede.. for nu vil jeg smutte over i min sneg og se lige tv mens jeg ligger under d...
Generel diskussion
Oprettet:
2. feb 2005
Visninger:
253
Vil i se en kær hundehvalp Så kig forbi milles profil. Det er 8 små hundehvalpe der er til salg. Der står mere om dem i furumet om køk og salg.
Generel diskussion
Oprettet:
29. jan 2005
Visninger:
311
Billede kvalitet??? Hey Jeg har lige brug for noget foto hjælp, jeg har nogen gange problemer med at tage ordenlige billeder af min sort...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jan 2005
Visninger:
225
HEY!!! KIG LIGE IND TIL MAX OG BERTO OG SE NOGLE NYE BILLEDER, VI VIL GERNE VIDE OM I KAN LIDE DEM...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jan 2005
Visninger:
311
Forberedelser til en hvalp Har lge fået denne her tilsendt af min brormand Claus J ... Synste den er sjov, så vil lige dele. 1. Hæld varm æble...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jan 2005
Visninger:
772
Slutspurt på udsalget......6 stk. Så må vi hellere se at komme igang igen, og få gang i nogle udfordringer. Så derfor har Tais og Freja 3 stk. hver, de g...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jan 2005
Visninger:
262
Nuggi søger nyt hjem! Vi er desværre i den situation, at vi står imellem at aflive, eller finde et nyt godt hjem til ham. Vi tør desværre i...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jan 2005
Visninger:
316
Pighalsbånd??? Hvordan reagerer i når i ser en hund med pighalsbånd??? Nu er Armani ikke så stor endnu men jeg har da købt et rigtig ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. jan 2005
Visninger:
1.252
Udfordinger!! Vil I lege? Vil I se mere til hvad vi går og laver så kig forbi www.whitebear.dk :o)
Generel diskussion
Oprettet:
12. jan 2005
Visninger:
301
Natachas nye billeder =) På Natachas nye billeder kan man så også se hvilken bandit hun er! På trods af de uskyldige rynker hun har i fjæset er ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jan 2005
Visninger:
177
Konkurrence... Inde på min hjemmeside har jeg en konkurrence kørende for både hunde, katte og heste, som igen er delt op i forskellige...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jan 2005
Visninger:
216
Wuff Wuff allesammen...!! Håber alle I der har tid vil kigge forbi mine udfordringer og afgi en stemme...men vær bare ærlig...det bare sjovere nå...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jan 2005
Visninger:
206
Nye billeder Inde på min hjemmeside har jeg lagt nogle billeder af soui på arbejde, der kan man se lidt om hvad vi laver og hvordan ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jan 2005
Visninger:
249

Annonce