225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Billede kvalitet??? Billede kvalitet???

Hey

Jeg har lige brug for noget foto hjælp, jeg har nogen gange problemer med at tage ordenlige billeder af min sort hund - hun har det med at være - sort!

Alvorligt talt - så fremgår det af det billede nr. 9 jeg har forsøgt at lysne op..

På original fotoet kan man ikke se andet en en sort krop og 4 sorte stænger, men når så jeg lysner lidt det bliver hun mærkelig i farverne og strukturen...

Er her nogen som ved hvad jeg evt gør forkert?

Jeg har kun Microsoft photoeditor, skal jeg gøre billedet større - mindre - beskære eller hur??

Det er lidt ærgeligt at jeg ikke kan finde udaf det, for jeg vil gerne ha' nogle gode lyse action billeder ind af hende...

Knus
Karina og miss sorte meget M...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billede kvalitet???
  • #1   25. jan 2005 .........Argh pokkers.....billede nr. 8....så gu..

• #2   25. jan 2005 Prøv at spørge Kristian B, han er jo en ørn til det der med billeder, men kender godt problemet med de sorte hunde... Det har jeg jo ikke med Gilbert. Han bliver bare selvlysende af mit meget dårlige digitalkameras sindssyge blitz!

• #3   25. jan 2005 Jeg kender til problemet!!! Og har taget maaaange billeder af min sorte hund, hvor man bagefter nærmest ikke kunne se at der også var en hund på billedet!

Så jeg er også nysgerrig for gode tips.

• #4   25. jan 2005 *LOL* Sunette - hvorfor tror du jeg endte med at købe et digi cam?

Efter 2 sorte hunde (den første var en sort labber) hvor man tog en film og med lidt held fik 4 - 5 gode ud af 34........tjaaaa såååh, men stadigvæk så sys jeg det er svært..

Nu er min skærm temmelig lyst indstillet, men tror nok at andres ofte er mørkere og så kan de billeder af tøzen jo slet ikke ses...

• #5   26. jan 2005 Ja, jeg har også min skærm ret mørk, og skal skrue godt op for den for at se detaljer på de sorte hunde...

• #6   26. jan 2005 Belinda--------------bare gør mig keds........snøft.......suk..

EN ELLER ANDEN HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG MED DE BILLEDER!!!

Hmmmm - bobobobob - går i seng så - her blivs man jo kun drillet og mobbet.......snøøøft..

nat-nat..*ss*..

• #7   26. jan 2005 Hej Eva B..........Ja du ved hvad jeg taler om ;o))

Det med kontrasten hade jeg ikke lige tænkt vedr. når jeg lysner billedet - det kan være jeg skal prøve at redigere biledenr. 8 om igen og så prøve at mildne kontrasten når jeg lysner...

Mht de andre faktore du nævner så giver jeg dig helt ret, men det kunne jo være lidt sjovt hvis jeg også kunne få nogle gode billeder med lidt mere naturlig action på af tøzen :o)

Men HVORDAN ser de ud for jer - er de ok tydelige eller er de bare for mørke mine billeder??

Knuser Karina..

Kommentér på:
Billede kvalitet???

Annonce