Billede kvalitet??? Billede kvalitet???
Hey
Jeg har lige brug for noget foto hjælp, jeg har nogen gange problemer med at tage ordenlige billeder af min sort hund - hun har det med at være - sort!
Alvorligt talt - så fremgår det af det billede nr. 9 jeg har forsøgt at lysne op..
På original fotoet kan man ikke se andet en en sort krop og 4 sorte stænger, men når så jeg lysner lidt det bliver hun mærkelig i farverne og strukturen...
Er her nogen som ved hvad jeg evt gør forkert?
Jeg har kun Microsoft photoeditor, skal jeg gøre billedet større - mindre - beskære eller hur??
Det er lidt ærgeligt at jeg ikke kan finde udaf det, for jeg vil gerne ha' nogle gode lyse action billeder ind af hende...
Knus
Karina og miss sorte meget M...
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Så jeg er også nysgerrig for gode tips.
okt 2004
Efter 2 sorte hunde (den første var en sort labber) hvor man tog en film og med lidt held fik 4 - 5 gode ud af 34........tjaaaa såååh, men stadigvæk så sys jeg det er svært..
Nu er min skærm temmelig lyst indstillet, men tror nok at andres ofte er mørkere og så kan de billeder af tøzen jo slet ikke ses...
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
okt 2004
EN ELLER ANDEN HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG MED DE BILLEDER!!!
Hmmmm - bobobobob - går i seng så - her blivs man jo kun drillet og mobbet.......snøøøft..
nat-nat..*ss*..
okt 2004
Det med kontrasten hade jeg ikke lige tænkt vedr. når jeg lysner billedet - det kan være jeg skal prøve at redigere biledenr. 8 om igen og så prøve at mildne kontrasten når jeg lysner...
Mht de andre faktore du nævner så giver jeg dig helt ret, men det kunne jo være lidt sjovt hvis jeg også kunne få nogle gode billeder med lidt mere naturlig action på af tøzen :o)
Men HVORDAN ser de ud for jer - er de ok tydelige eller er de bare for mørke mine billeder??
Knuser Karina..
Billede kvalitet???