Indlæser...
Sortering
Dansepartner mangler i viborg. Jeg manger en at danse med. Latin danse, i viborg. Helst en fyr, så har du en fætter, ven, bror, eller en anden som mås...
Off Topic
Oprettet:
24. aug 2009
Visninger:
451
PC/mail hjælp..... En venlig sjæl der lige kan hjælpe mig hurtigt...:-)) Jeg har min mail fra TDC.. Jeg har en mail, hvor jeg trykker ...
Off Topic
Oprettet:
24. aug 2009
Visninger:
482
hjælp søges ja ang leo .. så har vi jo besluttet af flere grunde at finde et nyt hjem til ham og derfor oprettede vi en annonce...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
503
hjælp søges ja ang leo .. så har vi jo besluttet af flere grunde at finde et nyt hjem til ham og derfor oprettede vi en annonce...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
462
Forbandede ejere med deres løse hunde! Ja igen igen møder jeg ejere med løse hunde på trods af at de går i et område med skiltning der siger du skal have din ...
Generel diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
1.168
Alaskan Malamute Sakset fra www.al-malamute.dk som er skrevet af vores racerepræsentant. Jeg syntes det er et forrygende stykke hun har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
2.158
FCI flok - kik her Har du en race der ikke er repræsenteret er du meget velkommen til at skriver hvordan netop din hund er i "privaten" og...
Generel diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
767
Sprunget trommehinde???? Nogen der kender til det??? Det er min mand der har haft mellemøresbetændelse, i nat fik han så MEGET ondt, og til s...
Off Topic
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
2.138
har du også.... har du også en hund ved navn Debbie , Buster eller Speedy:)
Generel diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
907
er der måske nogle af mine søskende he det kunne være sjovt hvis der skulle være en eller flere af mine søskende her, så vi kunne se hvordan i kommer til ar s...
Generel diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
342
Savner du din kat? Bogense Har lige været på aftentur med hunden og mødte nær skoven ved stisystemet Kalkværksvej / Kornmarken i Bogense på Nordfy...
Off Topic
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
359
Hjemmetræning og klubtræning Hundetræning er SKØNT ! Det giver et supert samarbejde mellem hund og fører, det aktiverer, stimulerer og opbygger t...
Træning
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
749
Løs hund i Måløv I forbindelse med en brand i Måløv i nat / tidlig morgen er en mørk brun Amstaff med hvidt bryst stukket af. Den...
Off Topic
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
270
Muskelhundens bøn til mennesket.. Muskelhundens´s bøn til mennesket.: Du har skabt hvad jeg er i dag, Modig, som det bedste du ville mig, Og lært...
Off Topic
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
1.392
Leg Jeg har tænkt lidt på om der er nogen gode lege man kan lege med sin hund, når man har trænet lidt og sådan :)? Bas...
Generel diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
286
dræber hund ???? en lille tisse tur på 30 min jeg går altid med snor offentligt. da vi hade gået i 5 min møder vi den første hund dansk...
Generel diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
1.197
Billeder til mishandlings-video (glade Jeg søger billeder til en video om mishandling jeg er ved at lave :) Jeg søger glade hunde, heste, katte og vilde d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
368
Billeder til mishandlings-video (glade Jeg søger billeder til en video om mishandling jeg er ved at lave :) Jeg søger glade hunde, heste, katte og vilde d...
Off Topic
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
467
Min Basse.... >Rip< Den 5 Aug, trak min gamle hund Basse vejret for sidste gang, hun blev næsten 13 år.... På hendes profil har denne vi...
Generel diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
1.022
Test (: Kære HG! Jeg er en hundetosset tøs fra Roskilde og jeg vil gerne lave en lille test, hvor I ærligt skal svare på, hvor...
Generel diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
1.057

Annonce