Indlæser...
Sortering
nu skal jeg lige rase ud... jeg er så pisse gal over at folk der får en mindre karakter end den karakter de har givet, går ind og ændre bare fordi ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
567
Nye billeder ;o) Ja som overskriften siger var Bella og jeg lige en tur ude i sneen med kameraet i går. (link fjernet) Har sat to ny...
Generel diskussion
Oprettet:
30. dec 2004
Visninger:
158
kat fundet i overgår fandt jeg en kat i broager det var en hankat rødstrippet..!! han havde fået rottte gift så han er blevet kørt...
Generel diskussion
Oprettet:
8. nov 2004
Visninger:
494
billleder hej har fået nye billeder af flossie. hva synes i om den det er3 4 5 6 7 8 9 og 10
Generel diskussion
Oprettet:
1. nov 2004
Visninger:
184
det er dumt... det er fordi marlene R hun har skrevet det er en tæve men kan kan se det er en han det er dumt gjort hvis det var ens e...
Generel diskussion
Oprettet:
24. okt 2004
Visninger:
275
DEn bedste Film! Først en vittighed! Jeg havde knapt sat mig ned på toiletsædet på flyplasden da jeg hørte fra nabo-båsen: "Hei, hvor...
Generel diskussion
Oprettet:
22. okt 2004
Visninger:
568
Hovawart Silly har 3 udfordringer :- ) Hvem vil ha' en??? I skal bare lige huske at skrive hva' for en jeg skal udfordre.... Qnuzz Natacha
Generel diskussion
Oprettet:
5. okt 2004
Visninger:
212
Bidt noget af øret af :( Min hund har fået bidt noget af sit øre af i lørdags... så har vi været til dyrlæge med den, og heldigvis skete der ikk...
Generel diskussion
Oprettet:
20. sep 2004
Visninger:
882
MARTIN A TIL ALLE.. Hmm er det kun mig eller har i også fået RENE 1 taller til jeres hunde..? Hmm undre mig over hvorfor.? har ikk været h...
Generel diskussion
Oprettet:
8. sep 2004
Visninger:
361
Min nye hunds race er her ikke.....! Vi har lige fået en ny hundehvalp, og ´deb vil jeg jo gerne have herind lige så snart jeg får nogle nye billeder.. det ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug 2004
Visninger:
759
HALLO HALLO KIK HER! HeeJ allesammen.. hehe i'm happy to day... mig og min vens kanin har lige fået 7 kaninunger... hehe vil i ikke se de...
Generel diskussion
Oprettet:
9. aug 2004
Visninger:
213
Bedømmelses-fordeling.... KIG..... Har lige 0-stilt Plet`s.... Giv ham lige en stemme... TAK.... hehe...... Hva SyS i om ham.....???
Generel diskussion
Oprettet:
24. jul 2004
Visninger:
313
Hey alle sammen!!! Sally (Eisses Bold Blackie) har fået nye billeder! Vil i ik smutte ind og kigge på dem og fortælle mig hva i sys om de...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jun 2004
Visninger:
253
Kvælerhals bånd! Hva sys i? Har ikk noget i mod at hunden går med det! Det gør Kiwa men hun går faktisk sjældent i snor såååå! Knus K...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2004
Visninger:
485
NYT! Hej alle.. J har fået ny billæder af mine to hunde! Vil i ikke siig hva i sys?. Kraam.. .. Så vile jeg altså være gla...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
304

Annonce