363 visninger
|
Oprettet:
MARTIN A TIL ALLE.. {{forumTopicSubject}}
Hmm er det kun mig eller har i også fået RENE 1 taller til jeres hunde..?
Hmm undre mig over hvorfor.? har ikk været her inde.. har kun oprettet dem og været her inde MEGET sjællent.. og de gange hvor jeg var her inde har jég kun kigget lidt rundt..
Knus..
P.s hva er jeres mening til dette.?
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 26
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 7 Emner: 10 Svar: 6
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
Jeg ville da også blive lidt ked af det hvis nogen gav mine hunde 1. Så er det ligesom om ens hunde ikke kan blive grimmere og mere kedelige. Synes overhovedet ikke at det er en fair karakter, når man har gjort meget ud at at tage billeder og skrive en god beskrivelse af hunden. Synes folk at mine hunde er grimme, vil jeg da gerne have at de i det mindste kigger lidt på beskrivelserne af dem. Hvis folk ikke dømmer bare lidt ud fra det, ja så vil jeg mene at jeg har spildt min tid ved at skrive om mine hunde.
Ja, det var så MIN holdning til brugen af 1-taller.
Mvh Karina
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
Jeg har aldrig påstået at folk ikke må have lov at stemme som de vil, men man kan da godt lige tænke sig om en ekstra gang inden man nærmest smider om sig med 1-taller. Bare min mening.
selv stemmer jeg også kun på de hunde jeg bedst kan lide, så jeg kun giver 5,7 og enkelte 4-taller. Resten går jeg pænt udenom. Gider ikke alt den ballade det fører med sig. Nogen bliver jo fuldstændig ude af den hvis deres hun får 3 og 4.
Jeg synes det er ærgeligt at karakterskalaen ikke bliver udnyttet fuldt ud, men jeg vil hellere være velset af folk herinde fremfor at være kendet som hende den sure der kun giver dårlige karakterer Det er ikke det værd. jeg vil ikke være uvenner med nogen, bare dele min interesse for hunde med ligesindede, være med i nogle gode debatter og sådan...
Mvh Karina
MARTIN A TIL ALLE..