{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Rap diskussionen!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Okay for det første, så er jeg nok en af de største DMX fans i DK.

Hans liv er dedikeret til Hunde og især Pitt'en. Hans første Pitt hed Boomer som han fik som ung knægt som han desværre mistede efter mange års tro følge.
For anklager omkring 13 misrøget Pitbull's hjemme hos DMX, ja det er sandt, men han havde en som skulle passe disse hunde mens han var på turne og da dette ikke blev ordnet måtte han tage skylden og det gjorde han da også, men det skal da så lige siges at efter den aktion lavede han rescue centers og diverse kampagner til at stoppe hundekampe og div.
Han har også lavet en tøj collection til AmStaffs og Pitbulls som hedder Boomer129. det er faktisk en fed tøjcollection.
Og jo han har Boomer tatoveret på ryggen hvor der ovenover står ONE LOVE BOOMER.
Hans musik video What's my name står han i noget jeg nok ikke ville betegne som en Pitt. Jo der står 2 hunde og gør ad hinanden og kører hinanden op, men de er et symbol på ham. Det betyder dont mess whit me or ill get loss on you mutherfucker, det er metaforisk hentydning.
Hans seneste album hed Grand Champ og er en titel som er hentydet til at Pitt'en er den eneste hund for ham.
Og jeg citere fra et nummer på Grand Champ som hedder Dog Intro:
Yep, Yep
I really don't trust humans much these days
Mather of facts is, I trusts Dogs more then I trust humans.
Yeah there aint nothing like a dog love I tell you
But it isn't just any dog
Yes, it gotta be an american pittbull
Yep, thats the only dog 4 me.

Manden elsker jo racen og ikke andet.

Og nu hvor vi er ved snakken skal det da lige siges at Big Boi fra gruppen outkast har en af de bedst producerende Pittbull kenneler i verden.
Snoop Dogg avler og hans hunde omgås da hans børn hjemme i haven, det samme gør Big Boi's hunde da også.

Rappere har ikke disse hunde af de grunde folk tror.

Men hver sin mening. Jeg kan kun sige at jeg har fuld respekt for folk som giver samfundet noget igen via deres status.

Mvh
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rap diskussionen!!!
  • #1   13. mar 2006 Smukt sagt martin ! varmt klap på skulderen til dig !

    smiley


  • #2   13. mar 2006 Jeg stiller samme spg. som mandau???

  • #3   13. mar 2006 og vil også gerne vide hvordan i ved hvad der er metaforer og hvad der ikke er ???

  • #4   13. mar 2006 Niichole, er det eneste en hund har brug for mad? Eller er du ironisk lige nu?

  • #5   13. mar 2006 janni: hvis du var inde i det så ville du forstå..

    alle: dette er bare min personlig mening

    mvh martin


  • #6   13. mar 2006 niichole A: LOL det kunne være fedt

  • #7   13. mar 2006 Martin, det er da ikke et svar, så må du da forklare det...

    Og hvad siger du til at han har erkendt sig SKYLDIG i misrøgt af hunde?





  • #8   13. mar 2006 prøv at læse jeg skriver at jeg er en kæmpe fan af ham.. jeg har lige som studeret hans livs historie

  • #9   13. mar 2006 Og hvad siger du til at han har erkendt sig SKYLDIG i misrøgt af hunde?


  • #10   13. mar 2006 Hvis du læser mit indlæg står der at der var en mand som var ansat til at passe hans hunde mens han var på Turne og da dette ikke blev gjordt stod politiet foran hans hus i New Jersey da han kom hjem fra Turne'en.
    Og da han ikke kan stille den ansatte som skyldig da det er hans hunde erkendte han sig skyldig i at hans hun var misrøgt.

    Mvh
    Martin


  • #11   13. mar 2006 Aha... oki

  • #12   13. mar 2006 Du kan sikkert finde noget om det på the times hp, for DMX havde kun kort breif på hans side da dette er noget han gerne tager afstand fra.
    Men det står også i et Se og Hør blad fra den tid det skete.

    Mvh
    Martin


  • #13   13. mar 2006 Niichole A: nej det staves big boi

  • #14   13. mar 2006 Martin > jeg er ligeglad med antallet af tråde, sys det er rigtig flot og velformuleret det du skriver.

    Det er samme besked som Dans, og hans kunne være modtaget ligeså godt hvis han havde udvist samme beherskelse som dig.


  • #15   13. mar 2006 TUSIND TAK

  • #16   13. mar 2006 jep den er fed gør det.. har selv alle hans album

  • #17   13. mar 2006 MARTIN kanony godt skrevet og rigtig godt formuleret
    hatten af for at du har god viden om det og at du gider satte nogle ting på plads som der har været stor diskution om..
    COOL


  • #18   13. mar 2006 har jeg også de er nogle fede artister

  • #19   13. mar 2006 TAKKER

  • #20   13. mar 2006 downloade ?? hov hov, med det mener du vel købe retten til at downloade sangen på en musikhjemmeside hvor man kan købe musik over nettet ? du har vel selvfølgelig ikke tænkt dig at downloade den på et program som kazaa eller lime wire ??

    ;o) hehe.. *G*


  • #21   13. mar 2006 LOL

  • #22   13. mar 2006 Charlotte mener du så at rappere ikke må eje en muskelhund, fordi at det smitter på fans ?? LOL siger jeg !

    check lige de andre kendte stjerner ud med deres små hunde... de smitter sku da mindst lige så meget !

    det er da noget vås at rappere ikke må have den hund de har lyst, fordi det KAN skabe en smittesyge til deres fans ! måske hvis rapperen viste hvor dejlige deres hunde var lidt mere så ville det være noget helt andet !


    DMX er måske blevet taget ved næsen af denne "mand" som skulle passe hans hunde !
    for sig ikke at en ellers flink og rar mekaniker ikke kan snyde folk til at betale DYRE domme for en bil som ikke har fejlet det de skal betale for !!!!

    syns du er lidt grov i dine udtagelser ! du kan jo ikke vide hvordan DMX har set på denne sag ? hvis du dog mener du kan så giv mig da gerne de beviser....


  • #23   13. mar 2006 bliver snart skaldet af at sidde og rive mig i håret over denne debat omkring rappere og deres hunde !!

  • #24   13. mar 2006 Hvorfor er du egentlig ¨så dømmende over for rappere ?? også selvom det nu er blevet BEVIST at han ikke gjorde det med vilje ?? forstår ikke dine hensigter med denne debat... er det for at gøre rappere tabu emner eller hvad ?? eller bare sige at de behandler hunde dårligt ? når det jo ikke var hans mening ! men han kom desværre ud for at hans hunde blev "glemt" af den mand han ellers stolede på ville tage sig af hans hunde mens han var på turne !

    forstår ikke dit angreb, men okay, i dine øjne er jeg nok et lille 17'årigt barn uden bedre forstand...


  • #25   13. mar 2006 Kenneth >> Hvor er beviset?

  • #26   13. mar 2006 Kenneth >> For hvis det er Martins indlæg du hentyder til, er det da ikke mere bevis end det vi er kommet med. Så er det påstand mod påstand, og der må jeg sige at jeg tænker mere på de 13 stakkels vanrøgtede hunde end på om skylden på DMX eller en fremmed. I bund og grund var det jo DMX's hunde.

  • #27   13. mar 2006 ej ok. bevis og bevis.. hmm godt ord igen !

    men vi har fået af vide at han var på turne og ikke havde den hensigt at hans hunde skulle stå glemt.. før han tog afsted på turen, var hans hunde i tip top stand og meget flotte, ! har set billeder af de hunde han har haft.. wauw må jeg sige..


  • #28   13. mar 2006 "skylden ligger på DMX eller en fremmed" skulle der stå.

  • #29   13. mar 2006 ja det var hans hunde.. men han blev taget i røven af en han troed ville passe på hans hunde !

    men ja det var som sagt lige før ikke et direkte bevis, sorry


  • #30   13. mar 2006 præcis NEJ ! har ikke fattet det... og tror ikke helt på at du er ude på at hænge dem ud ! men ville bare gerne vide hvorfor

  • #31   13. mar 2006 Ja det er hans ansvar derfor erkendte han sig også skyldig i det, han fik og så 14 dage til at få hundene på rette køl ellers ville SPCA i USA overtage hundene, det lykkes ham og han betalte en bød på omkring 5000$ per. hund som var vanrøgt og det siger lidt om hans kærlighed til sine hunde.
    Han var mand nok til at tage sin straf for at ansætte en upålidelig mand til at passe hundene.
    Et ord herfra
    RESPEKT!!!!!

    Mvh
    Martin


  • #32   13. mar 2006 Charlotte:
    Jeg forstår hvad du siger og jeg vil også sige at det er min skyld hvis en person som skulle passe min hund ikke gjorde sin opgave.
    Men jeg vil aldrig lade andre end min familie passe mine hunde, da jeg ikke vil stole nok på mine venner til at tage sig af mine hunde.
    Jeg vil ikke lade andre passe en hund som de ikke har kendskab til.

    Mvh
    Martin


  • #33   13. mar 2006 nej vil da ikke fralægge mig ansvaret har DMX gjort det da ?????? tog han ikke imod bøden og det hele ! ?? joo


    ville gerne vide hvad du ville med det her ? siden du skrev det med rappere og hunde til at starte med(INTET negativt sagt her ! ! )

    "Benny" - hva så med din bil og mekanikeren ?? hva så der ?? der kan du stole nok så meget på mekanikeren, men ikke sikkert at han alligevel ikke snyder dig bare en smule ? !


  • #34   13. mar 2006 Charlotte:
    Prøv at læse det hele, han tog straffen og fik alle hunde på rette køl inden 14 dage. Det stod der også i min tekst, men det er der folk går galt af hinanden når de kun læser det halve.

    Mvh
    Martin


  • #35   13. mar 2006 OKAY smiley tak for det.. kan godt se du gerne vil det, så vi nemlig 1 mere som vel.. *S*

    nå men jeg vil lade dette ligge for min side !

    ingen bære nag håber jeg ! ses !


  • #36   13. mar 2006 Charlotte:

    Jeg siger at han er en helt, men han gjorde sgu da det rigtige og tog ansvar overfor sine hunde.

    Mvh
    Martin

    P.s Tak fordi at tonen bliver holdt stille og roligt.


  • #37   13. mar 2006 Jeg mener helt seriøst, at hvis man elskede pit's som race/hund, så burde rappere ikk stå og sammenligne sig selv med pits og så samtidig ha en masse pits i sine musikvideo'er..... Der er SÅ mange der ser op til dem, og klart, så vil de også ha sådan en hund...! De gør jo problemet meget større, end det behøver at være. Syns fandme det er sørgeligt. Hvorfor kan han ikk lave en video som viser alt det gode ved pit'en i stedet for??? HVIS han absolut skal ha pits med....

  • #38   13. mar 2006 Enig, jeg skrev bare hvad hundene betød i hans video, ikke andet da folk i de andre forum havde beskyldt ham for hundekampe.

  • #39   13. mar 2006 Det undrer mig at så stor en dyreven ikke er røget i spjældet for mord på den idiot, der passede hans hunde. Det skulle ihvertfald ikke ta mig 2 sek at splitte vedkommende ad. Jeg syns fandme hele denne sag, stinker!

  • #40   13. mar 2006 Last year, DMX pleaded guilty to 13 counts of animal cruelty for keeping 13 pit bulls, most of them in cages or crates, in his garage and basement, which were filled with feces and flies and reeked of urine. Although Big Boi tries to come off as a doting dad while showing off his “top-producing bitches,” it’s obvious that he thinks of them as nothing more than puppy machines. They are hooked to a fence with short, heavy chains and sit on concrete with no food, water, or shade in sight. Their ears are cut almost down to the bone—the “fighting crop”—to prevent dogs’ ears from being bitten off in fights.


  • #41   13. mar 2006 Det undrer mig at SÅ stor en dyreven som selveste DMX, holder sine hunde i små bure, kældere og garager, for ikke at nævne, de forfærdelige tunge og ikke særlig lange kæder de er bundet med... dyreven... øhhhh NOT!

  • #42   13. mar 2006 Han er simpelthen så stor en dyreven, at han bare MÅ ha 13 pit's som åbenbart ikke kan tåle synet af hinanden, og derfor dømmes til et liv i TUNGE, KORTE kæder.... Ja den er go nok, hold da op hvor ville jeg gerne være pit hos ham... yep yep!

  • #43   13. mar 2006 Øhhhh og Niichole.... NEJ, DMX hunde får heller ikk altid mad, selvom han har røven fuld af penge, og ved hvordan et hårdt liv kan være. Han er åbenbart så sur på livet, at han ikke engang kan sørge for hans hunde får mad! MEN han har været en flinker hundeejer og taget konsekvensen af hans fejltagelser, han har fået lidt bøder (som om han OVERHOVED kan mærke de bøder) OG så har han søreme taget lidt samfundtjeneste, så han kan få sit ry op og køre igen...

    Lad os alle rejse os fra fifa'en og klappe af DMX... han er vel nok en stor mand!


  • #44   13. mar 2006 Christine: med dig som fan skal han da ikke ønske sig fjender.. *GGGG*

  • #45   13. mar 2006 Mie.... hvad meeeener du??? JEG er da den STØRSTE fan af DMX... han er SÅ god ved sine hunde... hmmm ja ja, TRO PÅ DET *LoooooL* ;))

  • #46   13. mar 2006 Christine: jamen jeg tror skam på dig!!!!!! gav jeg ikke udtryk for det?????????????? (<b> TYYYYYYK IRONI)

  • #47   13. mar 2006 Mie... *LoooL* :)))

  • #48   13. mar 2006 Okay det hele ændrede lige tone kan jeg se.
    Den side af historien med DMX har jeg desværre ikke læst om, men den jeg har er virkelig. Jeg må dog give Christine ret, hvis det hun har fundet er sandt er det ikke sødt gjordt.
    Men med Big Boi vil jeg gerne vide hvor du har det fra, for jeg har set rundtur fra hans hjem og div. billeder af hans hunde og børn sammen. Kunne ikke lige forstille mig Big Boi gøre sådan, men hvem ved.
    Måske er alle kendte onde ved deres dyr for det er jo heller ikke alle hunde i HOLLYWOOD som ved at de har 4 ben, da de er i tasker konstant, ja det er sku lige så slemt.

    Men Christine enig i dine argumenter. Kan kun erkende ham skyldig hvis det er de vilkår de skal leve under.

    Mvh
    Martin


  • #49   13. mar 2006 Martin *s*.... tak! Prøv at søg på DMX animal cruelty i google, der kommer maaaange sider op :((( Så kan du/andre jo selv bedømme hvad de vil tro på... Jeg ved hvad jeg tror, og det er ikke til fordel for DMX smiley Har kun en ting at sige til ham.... FØJ!

Kommentér på:
Rap diskussionen!!!

Annonce