Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvælerhals bånd!
  • #1   31. maj 2004 vores hund gjorde engang.. eller min hund gjorde en gang... men det var kun fordi hun bare frak afsted med en...

• #2   1. jun 2004 Jackie har når hun er ude på vagt, men det er for at kunne holde igen når hun bliver grebet af stemningen, det kommer vel an på hundens temperament og race, jeg har aldrigt brugt det på vores små hunde, kun på vores scæferhunde og rottweilere.
    Helle

• #3   1. jun 2004 Anelise: Hva tror du? Læs mit indlæg IGEN!
    Knus Kine!

• #4   2. jun 2004 jeg bruger det på ronja. men det er fordi hun ikke er glad for andre hund og hvis jeg ikke har det på hende så løber hun med mig når hun ser en anden hund.
    men hjemme har hun ikke noget på for det meste

• #5   2. jun 2004 Kvælerhlasbånd burde forbydes.... Hvis du ikke kan styre din hund, så køb et seletøj til den.. Så har du 100% kontrol, og det gør ik ondt på hunden. For skal hunden lide bare fordi du ik kan finde ud af at styre den?

Som jeg har sagt 100 gange før, så burde man ha "kørekort" til at ha dyr....

• #6   2. jun 2004 Bjørn A: slap dog af, det er ikke alle hunde der er lige nemme, man bruger det man bruger til sin hund.
    hilsen natalie

• #7   2. jun 2004 Ok.... Prøv at sætte en stor krog fast i væggen, bind din hunds kvælerhalsbånd fast i den, og tag så halsbåndet rundt om halsen og læn dig frem over så du hænger i din vægt... Behageligt???
    Der findes MASSER af andre typer halsbånd og seler der er MEGET bedre end kvælerhalsbånd.. De koster lidt mere, men hvis man ik er klar til at ofre lidt på sin hund, så burde man slet ik ha den..
    Jeg synes på INGEN måde det er i orden at bruge noget der er ubehageligt for hunden. Man har selv valgt at ha den, og så skal man også gøre sit bedste for at den har det så godt som muligt.

• #8   3. jun 2004 Nogle hunde behøver det andre ikke...
    bruger det ikke på Lucas.

• #9   3. jun 2004 Bjørn A: Har du selv prøvet at gøre det?
    Det lyder det som om.
    Og som Cæcilie B siger, det vil jeg give hende rat i.

• #10   4. jun 2004 INGEN hunde behøver det....

Men i synes vel også det er i orden at slå hunden når den gør noget den ik må??

• #11   4. jun 2004 nej det er det ikke, men det har da heler ikke så meget at gøre med Kvælerhals bånd?

• #12   4. jun 2004 Det har det da!!! Hvis hunden er svær at styre, synes du at det er i orden at sætte et kvælerhalsbånd på den.. Det er MEGET ubehageligt for hunden, og det gør ondt på den. Det samme hvis du slog den når den gjorde noget den ik må... Du synes jo det er ok at hunden lider....

• #13   5. jun 2004 Nogen hunde er nød til at gå med det.
    Nej jeg synes ikke det okay at slå på dyr.
    Nej jeg syns ikke dyr skal lide.
    Men jeg har noget imod Kvælerhals bånd hvis folk hiver hård i det, men det er det ikke alle det der gør og så syns jeg det er okay..

• #14   5. jun 2004 Nu skal i lige vide en ting: Jeg har ikke haft Ronja fra hvalp og de gamle ejer lod hende gå i en hundegård fra kl 6 om morgen og til kl 7 om aften, så når hun kom ud og går, kunne de ikke holde hende og der for går hun med det, det er ikke mig der har startet med at give hende det på.
    Så skal vi ikke stoppe den ger diskution inden vi allle bliver sure og så der ikke kommer em dårlig stemning her inde?
    Det er der jo ingen af os der er intreseret i eller er i?

Kommentér på:
Kvælerhals bånd!

Annonce