Forum kategorier

Australian Shepherd gruppe

Australian Shepherd gruppe

Medlemmer: 57
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Mentaltest - den optimale profil? Er der nogen som kan henvise til en beskrivelse af ønskeprofilen på en mentaltest af Aussien? - altså hvilke score der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2009
Visninger:
416
Nyt medlem af gruppen Jeg vil bare lige sige et pænt goddag som nyt medlem af gruppen Jeg er forholdsvis nybagt aussie-ejer, og håber at kun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
829
Sidder lige og kigger på Aussies Har fundet en side der hedder www.eurobreeder.com og sidder lige og kigger Aussierne også finder jeg en dansker der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
611
Rally Gaia og mig har forsøgt os med rally i dag. Jeg træner lidt rally med Reiki og han er ret god til det, så nu synes jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
534
Træning idag Når vi nu ikke har nogen konkurrenceresultater til praletråden, starter vi bare vores egen praletråd hihi Gaia og je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2009
Visninger:
688
kenneler Hejsa Da jeg jo kigger lidt ( læs meget) på denne lækre race som min næste hund - når det engang bliver aktuelt - vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2009
Visninger:
807
Bad Hvor tit kommer jeres Aussie i bad med shampoo ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2009
Visninger:
279
Blær... Jeg tænkte at jeg ville efterlyse noget blær herinde.. Jeg ved der er en masse mennesker i denne gruppe der er super ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2009
Visninger:
588
fældning. hvor meget fælder en Aussie, har den slemme fældnings perioder, eller fælder den regelmæssigt hele året rundt? Den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
1.661
SÅ er der meldt til træning:o) Jeg har jo ærgret mig lidt over at vores klub holder sommerferie, lige som jeg står og gerne vil igang med træning med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
733
Hmm.... Hvor bliver man dog bare træt af at se på det her, vores race skal åbenbart for enhver pris ødelægges af folk der ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
805
Vejen Er der nogen der var i Vejen og ved hvordan det gik?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
443
SÅ fik jeg osse en:o) Ja nu kan jeg osse melde mig i "klubben" af aussie-ejere:o) I fredags flyttede en dejlig aussi-dame på 2 år ind hos ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2009
Visninger:
1.094
indavl. (link fjernet) nu ved jeg ikk meget om stamtavler og det, men jeg syntes dog det er lige lovlig voldsomt at WTCH H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
559
Løbetid ? Blue blev 1 år d. 15 april og har ikke været i løb endnu burde hun ikke snart komme det ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2009
Visninger:
344
Vejen Dobbeltudstilling Så er vi meldt til pyh ha... 2x gebyr, det er dyrt at være hundejer;O) Håber vi ses!
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2009
Visninger:
489
Dobbeltudstilling Amatøren spørger: Hvad er en dobbeltudstilling? Er det bare som en almindelig udstilling hvor man har 2 chancer for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
556
Resultat i Køge Ville lige høre om der er nogle der ved, hvordan det gik i Køge med Aussierne?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2009
Visninger:
440
Pippi :) Ih så har jeg fået en tredjedel af resultaterne af Pippis store sundhedstest: på dagen fik vi at vide at hun var fri på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2009
Visninger:
611
Køge? Nogen herinde der kommer til Køge på søndag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
451

Annonce