Forum kategorier

Aktive Hunde i Randers

Aktive Hunde i Randers

Medlemmer: 93
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvilken race har du? :-) Ja, overskriften siger lidt sig selv.. Hvilken eace/racer har du? :-) Vedhæft gerne et billede :-) Jeg har en chihua...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2014
Visninger:
951
Oprettet:
8. mar 2013
Visninger:
744
Lege/gåturs kammerat søges i Helsted Jeg har en lille hund som søger en god ven i Helsted, til daglige gåture og leg. Er her nogle fra Helsted? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2013
Visninger:
685
Gåtur i Randers Hej alle Er der nogle der vil med på en gå tur på søndag den 20-1-13 Vi er to der vil ud og gå med vores hunde i s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2013
Visninger:
666
Søger søde børn, til hvalpe besøg Hej der ude. Jeg tænke om der ikke er nogle af jer der har nogle børn som er vant til hunde og gode til at respektere ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
1.092
PLAYDATE.. KOM OP AF SOFAERNE :-D Hej alle sammen. Hvad med af komme op ad sofaerne og gå en tur med jeres bedste venner? Nu bliver vejret godt, så er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2012
Visninger:
649
apport Simba Lille film med apport Træning http://youtu.be/JK26wJOmF14?hd=1
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
691
god dag alle samme SÅ er nyt på min Youtube Profil/Beniaka side igen Li Start op med line Træning efter vintner pause på par måneder hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2012
Visninger:
909
Træning kig li ar li ude og træning med simba i dag og jeg optage noget så kun lave nye film kan se den ude min profil eller på min Y...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2012
Visninger:
778
hvalpeleg/ Randers Nogen der har lyst til at mødes idag inde i Randers et sted :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2011
Visninger:
661
Store hunde lej gå tur Nogen der gerne vil med på tur med vores store hunde så de kan leje der er en indhegnet område ved fussingø
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2011
Visninger:
501
Fransk Bulldogstræf Hammel(8450) Hver mandag mødes vi nogen stykker med Franske Bulldogs i Hammel ved Søndervangsskolen og lader hundene lege :) I er ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
497
gåtur (Randers) Hey Nu da vejret er så godt så er det da med at nyde det... Så mig og qiwi vil tage en tur ind til doktorparken og gå ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2011
Visninger:
507
små hundetræf Så er det imorgen jeg holder et små hundetræf, så vil gerne lige vide hvem det var der ville med :) Ind til videre er v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2011
Visninger:
1.114
små hundeleg Nu er det ved at være noget tid siden jeg sidst har holdt noget små hundeleg, så syns jeg vil se om der var nogen der s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2011
Visninger:
954
nordre fælled nogen der skal med :) mig og pippi smutter snart ud af håber at møde nogen :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2011
Visninger:
668
småhunde leg Så bliver der igen holdt små hundetræf hjemme hos mig på søndag d 3 april. Alle med små hunde er velkommen, vi mødes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2011
Visninger:
1.162
smp hunde idag er der nogen der vil med ud og gå idag
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
488
Små hundetræf imorgen Så holder jeg igen et små hundetræf hjemme hos mig imorgen. Jeg bor i Sønderbæk, lidt udenfor Randers, i stort hus med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2011
Visninger:
410
Lejlighed Randers og omegen Hej Jeg står og desperat leder efter en lejlighed hurtigs muligt. Den skal ligge i Randers, og være rimelig billi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2011
Visninger:
880

Annonce