Forum kategorier

Welsh Corgi Cardigan & Pembroke

Welsh Corgi Cardigan & Pembroke

Medlemmer: 97
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Alt om træning (Gruppe) hej Allesammen! har lige oprettet en Gruppe "Alt om Træning", jeg søger en masse medlemmer alle er velkommende...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2013
Visninger:
573
billedgalleri Har lagt lidt billeder ind af hvalpene født d. 14.11.2012 se i fotoalbum
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2012
Visninger:
644
opdrættere Hej corgi folk.. har en ven, der bor på en gård. Han er meget interesseret i en corgi, men han føler sig lidt forta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2012
Visninger:
1.082
Lige et glædes pip fra mig :) Nu er drømmen endelig inden for række vide :) ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, men er bare så glad... mande...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2012
Visninger:
681
corgi træf Vi skal have vores årlige corgitræf den. 22. april kl. 13.00 Det foregår ved '' bakkehuset'' på Borgmester Hans Niel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2012
Visninger:
1.527
Hygge dag :) Nå nu syntes jeg vi skal prøve en ordenlig hundeskov som er en " Skov " Så jeg vil gerne invitere jer alle op i Adresse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2012
Visninger:
943
Gåtur i Gulddysseskoven med sidste tog er det besluttet at vi mødes med corgierne i Gulddysseskoven ved Gundsømagle i morgen d.22. kl 11
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2012
Visninger:
569
Gåtur lørdag :) Vi går tur lørdag i Ølstykke kl.11 i hundeskoven :) vi er et par stykker indtil vider..
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
454
Gåtur søndag Det bliver søndag vi mødes kl.11 i Frederikssund hundeskov :) jeg har plads til en i bilen og en masse hunde ;) kører f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2011
Visninger:
1.821
Gåtur :) Nu når vejret var så dårlig sidste gang må vi jo prøve at finde en dag til :) er der nogen som kan enten den 17 eller 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2011
Visninger:
1.334
Zobel cardigan tæve omplaceres Hej alle En tæve af mit opdræt, født 31. juli 2010, søger nyt hjem. Hun er venlig, omgængelig og velopdragen. Kontakt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2011
Visninger:
833
Hvem vil mødes i hundeskoven Hvem har lyst til at mødes med andre corgier i hundeskoven i Fr. sund på søndag nærmere om tid eeller skriv hvornår de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2011
Visninger:
1.211
Så fik jeg endelig en Corgi :) Så kom pigen endelig hjem i lørdags :) og kan nu godt forstå hvad i alle siger at man bare bliver forelsket i racen :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2011
Visninger:
553
Så kom der ekstra liv i det lille hus ;) Så blev det vores tur til en få en Corgi i huset så her er nu liv og glade dage :-) Lille Eeys flyttede ind hos os i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2011
Visninger:
785
Hvor lydig er en cardigan? Hej alle, Jeg vil gerne vide, hvor lydige jeres cardigans er? Jeg har læst at de egner sig til lydighed fx men også...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2011
Visninger:
866
Halsbånd - seler Ved ikke om det er et dumt spørgsmål. Men er der nogle halsbånd eller seler som er mere velegnet til en Corgi? Jeg brug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2011
Visninger:
4.488
corgiweekend Randbøldal Ja så nærmer vi os vores årlige weekend, hvem kommer af ker herinde ? jeg gør ''smiler''
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2011
Visninger:
490
Avl på tavleløse cardigans Bemærk! Tæverne i denne annonce er uden stamtavle. Ejeren er forsøgt ræsonneret med, men uden held. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2011
Visninger:
575
Hundens dag i Tivoli Husk der er hundens dag i tivoli lørdag d. 13. august raceparaden starter kl 14.00 kom i god tid jeg kan desværre ikke,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
612
Corgi Cardigan Han søger nyt hjem (link fjernet) Fandt den her annonce på Gul og Gratis, måske nogen herinde, der kender racen, der har et godt kærlig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2011
Visninger:
1.652

Annonce