Forum kategorier

Piercing og Tattoo

Piercing og Tattoo

Medlemmer: 220
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
navle piercing rødme Hej igen! :-) jeg aner ikke om min piercing bare er irriteret og jeg skal fortsætte deb normale pleje eller om den er i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2014
Visninger:
1.338
navlepiercing rødme Hej alle :-) jeg aner ikke om min piercing bare er irriteret og at jeg skal fortsætte den normale behandling eller om d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2014
Visninger:
708
Reklamere om piercing smykker? Hej. Ville hører om man måtte sælge piercing smykker i denne gruppe? Eller om det er imod reglerne? Godt nytår :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
395
Intim piercing Jow jow.. Har længe gerne ville have mig en piercing i de nedre regioner.. ;) Og valget er faldet på en klitoris fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2013
Visninger:
1.877
tatoveret øjenbryn, hvorfor? ja jeg sad lige og kiggede lidt rundt på nettet og har også set mange med tatoverede øjenbryn, og her tænker jeg så hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2013
Visninger:
1.067
Lidt mere udsmykning Syntes at der er så stille herinde i gruppen, så vil da lige benytte lejligheden til at vise mine 3 nye piercinger frem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2013
Visninger:
1.043
ide til cirkel jeg er gået i gang med mit projekt stor ryg tattoo. og begynder så småt at have mit motiv i øje. jeg ved der skal være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2012
Visninger:
872
Nogen forslag?? :) hejsa :) jeg kunne rigtig godt tænke mig en tus på låret, men er lidt i tvivl om hvad det skal være. har selv tænkt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2012
Visninger:
887
Frustrationer med den ældre generation. Ja, jeg er fyldt 18, så jeg kan i teorien lade min mors mening om mine piercinger rage mig en høstak. Men jeg har altid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2012
Visninger:
1.499
Så blev den lavet færdig :D Så fik jeg endelig lavet min "lille" tusse på mit ben færdig idag.. 3 timer under nålen, ikke en eneste pause og et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2012
Visninger:
490
ENDELIG !! :D D. 10/08-2012 kl. 11:00 er dagen jeg se frem til.. Så skal tussen på mit ben endelig laves færdigt.. Der er gået 3år...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2012
Visninger:
894
Stretch - en smule blod? Hej derude Jeg stretchede mine ører her til morgen fra 3,2mm til 4mm - det er 1 måned siden jeg stretchede fra 2,5 t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
1.239
Piercing er taget ud :( ØV øv og atter øv... 11 måneders chancer gang på gang, og så lykkeds det alligevel ikke :( er skuffet og ked... Nå jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2012
Visninger:
748
Overvejer tatovering:) Hej allesammen:) Ihh jeg har ventet spændt på, at blive optaget i gruppen:) Jeg har de sidste par år tænkt på, at je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2012
Visninger:
1.140
Lidt mere blæk på stammen Så blev jeg lige tusset lidt mere igen ;) http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=35077
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2012
Visninger:
788
Ny tus <3 Idag fik jeg lavet en ny tus .. Tre hundepoter der symbolsier de tre hunde der har stået mig nærmest .. Fik dem lavet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2012
Visninger:
811
GODE tegnere søges Mig og mine søskede skal have en søskende tatoo, men det kunne være fedt hvis nogen kunne komme med fede forslag til hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2012
Visninger:
944
Så er min ryg færdig !! Så var min sidste tur under nålen igår ! AV og JA nu er jeg endelig færdig ! ½ års smerte er blevet til et godt res...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2011
Visninger:
861
Nyt smykke til Tragus Hej alle:) Jeg skal hae et nyt smykke til min tragus. Jeg søger et smykke i guld(belagt) med en lille sten i. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
812
Farverne kom på Så fik jeg fyldt 3 sommerfugle ud med farve :) mangler den sidste som vi napper d. 4 december ! Nu kan jeg snart se ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2011
Visninger:
485

Annonce