Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Har en Kanin Har en ´Han kanin´ der altid voldtæger mine marsvin hvad skal jeg gøre?
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
591
Endnu en stjerne på himlen :( (langt!) Desværre så jeg igår min kanin Fru. Vimse død i buret Det er så unfair det sygdom der findes Men hun nåede at få ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2012
Visninger:
679
Ny medlem i gruppen :) Hej alle sammen. Jeg er ny i denne gruppe, og ved ikke hvor aktiv den er, men jeg vil med glæde svare på diverse spø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2012
Visninger:
1.198
Hollænder sælges :D Dav alle sammen.. Længe siden D: Jo ser i jeg har styks hunner til slag af racen hollænder. Super søde, og deres foræ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2011
Visninger:
439
Kaniner og bamser Kan man godt give sin kanin en bamse, sådan den har en "ven" ? Jeg ved jeg gjorde det til mit marsvin da den mistede ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
1.346
Belgisk kæmpe. Så er der kommet små sorte guldklumper i reden. Ledte længe efter selv at få en sort og tænk sig nu er det mig der har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2011
Visninger:
868
Mejlskov købes. Hej, Jeg søger et enkeltrums mejlskov kaninbur.. L. 103 - D. 55 - H. 60 cm. Eller et dobbelt mejlskov kaninbur.. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2010
Visninger:
1.109
Avler? Hejsa (: -Da mit bur snart er færdigt, søger jeg en kanin (: Jeg kender ingen gode, og derfor skriver jeg her .. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
1.078
Navn til isabella farvet hollænder han hej folkens.. :D jeg fik en isabella faret han i dag.. :D desværre udstillings egnt, meen jeg vil bruge ham til hop og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
743
HAN DVÆRGKSNIN SØGES TIL PARRING!! Det drejer sig om min venindes dværgkanin som er en blanding af dværgvædder og løvehoved.. Hun er madagaskarfarvet og c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
647
Kanin og Marsvin? Hej, jeg skal snart have nye kaniner, og jeg ville bare høre om kaniner og marsvin kan gå sammen? (: Det er slet ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
985
Min Kanin gnaver i sig selv Hej alle sammen. Jeg har på det sidst lagt mærke til at min dværgvædder har gnavet sig helt hårløs på bagbenene, og d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2010
Visninger:
679
parring? hej. jeg har to hun kaniner som skal parres af topper. han har været på dem begge en gang hver. (hvor han falder af og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
528
gnavergalleri ! http://www.gnavergalleri.dk/
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
962
Negleklipning Jeg har i et stykke tid gået og tænkt og gruplet over at Jumping Jack trængte til at få klippet sine klør. Men han er i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
1.003
Bandit Hej med jer . Lille Bandit leder stadig efter nyt hjem . Han har simpelthen så meget krudt i røven , og jeg har ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2010
Visninger:
634
Falsk drægtighed? Jeg har en hunkanin fra d. 21 September 2009, som efter vi mugede ud hos hende igår har plukket sig helt vildt og bygge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2010
Visninger:
671
dumt med to kuld på en gang? jeg har to hun kaniner som går sammen i et stort bur med løbegård til. jeg har også en han kanin som bor hos min sviger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
1.299
SUPER LÆKKER KANINUNGE TILSALG hejsa:D jeg har en super dejlig hun unge tilsalg.:) jeg ved ikke 100% hvad farven hedder, men det linger lidt en chin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2010
Visninger:
437
sort hun kanin rigtig sød og smuk hun kanin på 1 år vi har besluttet os for at sælge hende, da vi skal tømme lidt ud i bestanden da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2010
Visninger:
466

Annonce