Forum kategorier

Landseergruppen

Landseergruppen

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
På den igen Så er bilen ved at være pakket, og Adina og jeg kører i morgen tidlig de 750 km. ned til Monty (Fearless vom Nebelwald)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2012
Visninger:
602
Landseertræf Årets Landseertræf bliver søndag d. 11. september. Reserver dagen hvis I har lyst til at være med.
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2011
Visninger:
494
Dommerdag Hvornår er det nu at der er dommerdag? Har mistet mailen med datoen!
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2011
Visninger:
1.370
Glædelig jul og godt nytår. I ønskes alle et fantastisk og lykkebringende nytår med megen sucess for jer selv og jeres hunde. Mvh Sara
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
527
Sygdomme i racen Hejsa folkens Jeg går i overvejelserne om hund nr. 3 og jeg har 4 forskellige racer i tankerne, men jeg vil gerne ha' ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2010
Visninger:
4.492
Landseertræf 2010 Årets Landseertræf bliver søndag d. 12. september. Det bliver igen i år holdt på Aamølle ved Mariager fjord. www.aamoel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2010
Visninger:
420
Facebook Hvis I har lyst til at vise jeres hunde frem på Facebook, så har jeg lavet en gruppe der hedder "Landseere i Danmark".
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
443
Landseertræf 2009 Igen i år holder vi Landseertræf og vi kan blive mange i år. Vi har lige sendt et nyt hold hvalpe ud til deres nye fami...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
471
Hvalpe 'Zindy fik 6 smukke hvalpe d. 13.3. 110 timer efter de var født kom der endnu en tæve og en han, men de var desværre dø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2009
Visninger:
572
Hjemmeside Så er vores fælles hjemmeside lagt på nettet. Den er stadig under opbygning, men der bliver arbejdet på den. Adressen e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
496
Så er det i morgen. Så er det i morgen vi holder vores Landseertræf. 18 Landseere og 34 personer blev det til. Det er det dobbelte af sidst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2008
Visninger:
463
Landseertræf Så har jeg sendt indbydelser ud til vores Landseertræf d. 7. september. Er du intereseret, men har ikke fået den så sen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2008
Visninger:
476
Landseertræf Lige som sidste år holder vi i år en dag sammen med vores dejlige hunde. Lisbeth og Leif lægger hus til igen, se www.aa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
508
tak fordi jeg måtte være med i denne grubbe. Jeg har ikke selv hund nu men det er min plan at jeg skal have en af mine ynglingshu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2008
Visninger:
1.078
1 mdr. gammel. Så er vores 10 hvalpe blevet 1 måned i dag. De er rigtig søde nu. Små frækkerter der tumler rundt. Alle er over de 3 kg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2008
Visninger:
705
Hvalpe Lørdag d. 1. december fik Zindy 10 hvalpe. 8 tæver og 2 hanner. Det var en lang fødsel. Opblokningsperioden varede 12 t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2007
Visninger:
540
Så lykkedes det. Zindy er blevet scannet i dag og der var fine små hvalpe på billedet. Den ene lå og sprællede med alle 4 ben op i vejre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2007
Visninger:
932
hvad spiser jeres hunde. hej hvad spiser jeres hunde af underlige ting. Troja kan fx godt lide rå kartofler, æbler, vindruer, mandariner appe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2007
Visninger:
1.499
Udstilling i Herning Ludwig skal for første gang på udstilling. Det sker søndag den 4. november i Herning og vi vil da egentlig gerne vide h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2007
Visninger:
449
Skynd jer at læse HUNDEN.... Hej med jer... Giv lige et bifald til Vibeke for den gode artikel og de super flotte billeder i dette nummer af HUNDEN...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2007
Visninger:
490

Annonce