{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Fortæl mig jeres historie {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at skrive en... bog, kan man vel godt sige? smiley
Det er en samling af noveller, short stories og digte, fortalt fra vores hundes synspunkt.

Derfor er jeg meget nysgerrig på at høre jer og jeres hundes historier for at komme lidt ind på, hvilke liv vores hunde hver især lever.

Alle fortællinger er velkomne. Glade såvel som triste. Overfladiske såvel som personlige.

Det hele er påskønnet smiley
Det er i øvrigt udelukkende ment som en hyggetråd.

Jeg kan jo passende lige starte. Spot kom til mig, da han var otte måneder og sikke en tur vi har været på siden da. Vi var ikke erfarne hundeejere, så vi lærte sammen med Spot. Vi havde nogle problemer det første stykke tid. Et af de mest udtalte var, at Spot ikke kunne forstå hvad der foregik, når jeg fik angstanfald. Han begyndte at gø, fordi han blev opmærksom på jeg havde det skidt. Så var det til hvalpetræning, hvor vi havde en dårlig oplevelse. Men til sidst fandt vi det sted vi træner nu og kunne ikke være gladere! Spot elsker trænerne, ligeså gør vi og de har hjulpet os gennem mangt og meget. Han er sidenhen blevet rigtig god til at håndtere mine angstanfald.

Desværre blev Spot meget syg af giardia et par måneder efter vi fik ham, hvilket rodede med hans systemer. Men det fik vi heldigvis styr på efter dyrlægeskift. I mellemtiden nåede vi at starte til lydighed, rally og hyrdning. Hyrdning er den absolutte yndlingsaktivitet, andet kan ikke påstås smiley

Vi skriver stadig på vores historie, han er jo endnu ung, og pt går den ikke meget længere end at vi træner og forhåbentlig en dag kan komme videre med det. Derudover tror jeg han prøver at overbevise os om at flytte på landet og få vores egen fåreflok - men nu må vi se smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortæl mig jeres historie
Kommentér på:
Fortæl mig jeres historie

Annonce