{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

kan du være positiv ??? {{forumTopicSubject}}

selv om du har dine fordomme for nogle hunde ??

kunne godt tænke mig en tråd hvor man lige kunne smide en positiv udmeldinng om den type hund, man ellers ikke ville eje...

jeg kan så lide alle hunde syntes hunde generalt er skønne. store som små..... både dem som står for skud og dem som bliver glemt i mængden....

men hva siger du..selv om du kun er til store hunde , må der jo være noget ved de små som du syntes er kært..og er du kun til små, kan du vel stadig se det smukke og stolte ved en stor ik... ville det ikke være rart at få lidt glæde til forummet ?? så håber i vil deltage...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan du være positiv ???
  • #1   26. apr 2007 i behøver ikke fortælle hvorfor i ikke vil have den hund i vælger at tale positivt om..*SS*. det jo tit det der giver anledning til skænderier....

bare fortæl hva det er for en hund og så en positiv udmelding smiley

men det starter fint *S* dejligt

• #2   26. apr 2007 jeg er ikke så vild med gravhunde, da jeg desværre næsten kun har haft dårlige oplevelser med dem, men synes dog at de ser søde ud.

tilgengæld er jeg helt vild med jack russel terrie og deres hyperaktive væsen, og ville meget gerne eje en på et tidspunkt.

• #3   26. apr 2007 En Papillon.... er vist faldet lidt for de små totter...
    selvom jeg ville være bange for at glide i dem - syns de er søøøde og de virker kvikke.

• #4   26. apr 2007 Jeg kan lide alle hunde falder for deres sind og være måde og ikke deres ydre smiley

Nok derfor jeg er endt op med tre meget forskellige hunde smiley

• #5   26. apr 2007 Ja, jeg har kun dårlige erfaringer med gravhunde (bl.a. blevet bidt i låret uden grund og har stadig ar)

Men der går en gravhund på Joy's hvalpehold og må da indrømme sådan en lille bitte gravhund da ser nuttet ud og ja kan godt stå at grine lidt af den når den kæmper med græsknoldene *g*

• #6   26. apr 2007 Generelt er jeg ikke så glad for helt små hunde - men jeg synes dælme de er nuttede med de små søde ansigter og de små hurtige ben!

• #7   26. apr 2007 Elsker alle hunde, stor som små, grimme som smukke, tykke som tynde, kort hårede som langhårede... Men elsker sku´ikke alle hunde ejere!

• #9   26. apr 2007 Hmm... En engelsk bulldog er da kær at se på...

• #10   26. apr 2007 Jeg synes at alle hunde er smukke, men jeg hælder mest til de mindre racer da de store kræver noget mere træning før man kan få en god hund ud af dem og det har jeg ikke tid nok til.

Men alle hunde er dejlige - med den rette ejer;-)

• #11   26. apr 2007 Jeg kan ikke lide muskel hunde typerne, men de findes i utrolig masse flotte farver farver, men ellers kender jeg slet ikke standarden da de findes i alle afskygninger.

• #12   26. apr 2007 Jeg falder helt klart for personligheden fremfor udseende........meeen derfor kan man jo godt syntes, at nogle hunde er flottere end andre.

Jeg er til store hunde....og dog........er helt svimmel med den franske buller og jeg syntes, at chihuahua er så kære. Min mand havde er chihuahua da jeg mødte ham.........han var kun 16 ;o)..........den blev 16-17 år og havde kun 2 tænder tilsidst.....Gubbi hed den ;o)...den var altså bare så sjov og lige til det sidste troede folk, at han var en hvalp .......sikke et chok de fik når vi sagde hvor gammel han var ;o)

Jooo.........jeg kunne da godt overtales til sådan en bette fætter...........bare jeg også må have en stor hund samtidig..........for dem kan jeg slet ikke undvære ;o)

• #13   26. apr 2007 jeg kan ikke fordrage engelsk Bulldog . .
    men derfor kan de vel godt være søde . .
    dog har jeg aldrig rigtig hilst på en selvom jeg kender en opdrætter af dem . . :o/
    Men kan godt lide de farver de kan have . . :o/

Men jeg falder altså også tit for personligheden fremfor udseende . . men vl faktisk sige at jeg mest går efter udseende . . men noeg naf de hudne jeg kender som jeg ikek synes er "smukke" er da noget af de sødeste væsener . . sååh . . ;o))

• #14   26. apr 2007 looooL - . hvor er svært at være positiv . *GG*

• #15   26. apr 2007 Tag dig lige sammen * Skiilotte *GG*

• #16   26. apr 2007 karin - *GGGGGG* jeg prøøøver . . ;p

• #18   26. apr 2007 Jeg har det lidt omvendt.......jeg er vild med "muskelhunde"
    Har altid haft "stærke" hunde:
    rottweiler bla.
    pitt bull bla
    Rotweiler/schæfer bla.
    og nu Emma.......ambull bla.
    Jeg elsker de lidt "massive" hunderacer........helst med et godt stort hoved.........nok derfor jeg er lidt skudt i den franske og engelske buller ;o)
    .

• #19   26. apr 2007 Jeg har haft det utroligt dårligt med rotter. Aner virkelig ikke hvorfor, har aldrig haft en dårlig oplevelse, men jeg kunne virkelig ikke lide de hunde.

Jeg var godt klar over, det var mig der var gal på den, så jeg begyndte at opsøge dem. Forklarede ejere hvordan jeg havde det, og fik lov til at møde pragtfulde hunde.

Det gav mig en utrolig selvtillid, så efterhånden begyndte jeg også at "sludrer" med fremmede jeg mødte.

Idag er jeg vild med racen.............

Kommentér på:
kan du være positiv ???

Annonce