{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

hjælp kan du være gravid?? {{forumTopicSubject}}

chica var lige kommet ud af sin løbetid også tænkte så gårvi da en tur uden snor nu når der intet var at se på hende mere. så møder vi vores bedste leje ven kejser og de tumler rundt.

pludselig virker han meget anderledes intr i hende og springer på hende vi skyndte os at tage dem fra hinanden (de hang ikke sammen) og ddet foregik MÅSKE 2 sek. men nu 3 uger senere synes jeg hendes bryster er hævet kan hun virkelig være med hvalpe???

kan det være falsk drægtighed elller er hun virkelig med hvalpe???

hun er jo ALT for ung åh nej åh nej åh nej er der nogen der kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp kan du være gravid??
  • #1   11. feb 2009 skal gøres inden for 3 døgn

• #2   11. feb 2009 Du kan få din hund scannet og se om hun er med hvalpe.
    Vores blev scannet efter 28 dagen, der kan dyrelægen med sikkerhed fastslå om der er hvalpe.
    Så har man da i det mindste noget at forholde sig til.
    Krydser fingre for det "bare" er falsk drægtig

• #3   11. feb 2009 Lyder mest som falsk drægtighed, men tag en tur forbi dr, dyr for en sikkerheds skyld

• #5   11. feb 2009 Løbetiden er jo ikke ovre, bare fordi I ikke kan se noget... ;o) Ikke ment som spydig bemærkning eller noget, men mange ved ikke, at det først er når tæven er færdig med at bløde, at det bliver kritisk...

Synes jeg har fået fortalt, at det faktisk er 11.-dagen efter blødning, der er størst "risiko" for befrugtning. Kan det passe?

• #6   11. feb 2009 Hvis det er en ung tæve, f.eks første løbetid, kan den godt få hævede patter efter løbetid, simpelthen fordi den skal til at være voksen. Synes at det er lidt vildt at køre hen og give hunden abortsprøjte, ville nok nærmere scanne hende i stedet for, og så derefter give hende en sprøjte, hvis hun er drægtig. Man kan tydeligt se, om han har ramt, han laver nogle helt specielle og voldsomme bevægelser, i stedet for de normale, hvor han prøver at ramme......

• #7   11. feb 2009 Julie: Nix... ;o)

• #8   11. feb 2009 Nej, de behøver ikke at hænge sammen...

• #9   11. feb 2009 mig og louise jeg har bestemt ingen chancer taget hun havde været i løb i 5 uger og et par dage før havde vi været til dr dyr hvor vi fik afvide at hun var ude af løb igen jeg tror det er falsk drægtighed eller som nogen skriver fordi hun er ved at blive voksen.

• #10   11. feb 2009 Jeg er ikke så stor ekspert på emnet, men jeg kan da fortælle om min egen tæve.
    Hun har også "lige" haft sin første løbetid, og jeg har været super forsigtig! Aldrig, aldrig uden snor, og kun leg med tæver og hvalpe!

Og hun fik først lov til at møde sin yndlingsven, en han, to uger efter hun var helt færdig med at bløde, hvilket vil sige halvanden måned efter hunde begyndte..

Men hun har altså også fået lidt patter efterfølgende.. Jeg tror dog bare at det er falsk drægtighed.

Alle hannerne forsøger at boone hende (stadig!!) men der er på ingen måde nogen der har ramt.. Jeg holder meeeeeget skarpt øje!..

Kommentér på:
hjælp kan du være gravid??

Annonce