{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Tak for lort {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har siddet og ventet på en besked om at maden skulle være færdi, da jeg igår fik at vide at mig og mine roomies skulle ned hos naboen og spise..

Jeg skriver så til den ene rommie, og han skriver så, jamen vi har ryddet af bordet..

Så nu sidder jeg og er sulten, butikkerne er lukket, har ingen penge til pizza, og havde glædet mig til Kylling...

Tak for lort siger jeg bare


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for lort
  • #1   26. mar 2007 Ej hvor tarveligt..

    Det kan de da ik være bekendt.

    Fik du så mad.?


  • #2   26. mar 2007 hvor bor du jeg laver mad nu hehe der er sku lidt til overs hehe

  • #3   26. mar 2007 Nej jeg har ikke fået mad.. Jeg har ringet og tudet til min veninde (hvilket var tiltrængt) da min kæreste er på arbejde..

    Hun foreslog så noget som jeg helt sikkert vil forsøge på at gøre, nemlig flytte..

    Problemet er bare jeg skal finde et billigt sted, hvor man må have 2 katte, 1 hund og burdyr.. Og min. en stor et værelses.. Meget gerne et 2 værelses.. Min veninde er dog også sat på sagen så hun leder også.. Jeg skal dog også ha snakket med kæresten (som altid er her når han har fri fordi jeg er her) om det er iorden at jeg evt. flytter til Kolding.. Og om han vil med selvfølgelig, selvom jeg tvivler på han vil med da hans arbejde (som buschauffør) er i Fredericia, og nogle gange skal han møde kl lort om morgenen


  • #4   26. mar 2007 Chihuahua W - Hehe mange tak, jeg bor i Fredericia smiley

Kommentér på:
Tak for lort

Annonce