{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Tak for lort!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder jo i den grumme situation at skulle af med Angel... Det er faktisk ret hårdt i forvejen...

Så hvem end du er, som sender private beskeder rundt til folk herinde om, at hun er tosset - er du venlig og stoppe med det??? Angel er ikke tosset....!

At hun ikke er vant til andre hunde, er én ting... Hun har INGEN problemer med mennesker...!

Helt ærligt... Hvordan kan mennesker finde på sådan noget... Det er sgu en svær nok situation jeg står i i forvejen...

/Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for lort!!!!
  • #1   29. jun 2008 ejj helt ærlig.. hvad bilder folk sig ind...

  • #2   29. jun 2008 Anne

    Er ked af at læse du også skal forholde dig til sådan noget her smiley


  • #3   29. jun 2008 Hvordan kan man være det bekendt ?

    Jeg har ikke fået beskeden, Pyha. hvor bliver jeg sur over såådan ting....


  • #4   29. jun 2008 Jeg ved det ikke!!!! Jeg er fuldstændig tudefjæs ligenu... !

  • #6   29. jun 2008 Ja fatter ikke folk ikke holder deres k*ft når det er sådanne situationer - jeg får også noget lort kastet i hovedet både herinde og IRL når jeg fortæller om vores situation med Basse, som vi skal af med - og har nu valgt aflivning fordi almindelig fornuft kan se det er til alles bedste!

    Som du skriver så er det hårdt nok i forvejen - det burde folk lige tænke på!! Vi elsker vores dyr som i elsker jeres!!!!!!!

    Føler med dig Anne!


  • #7   29. jun 2008 hvor sygt... det kan jeg godt forstå du vil ha stoppet... det ville jeg heller ikke finde mig i

  • #8   29. jun 2008 Rene: Tak... Det gør det absolut ikke nemmere at skulle forholde sig, at man også skal forsvare sin hund... Selv om jeg til enhver tid ville forsvare hende med næb og klør... så det er sgu snarer mig folk skal være bange for lige nu - og ikke Angel.... !

    Leah & Mie: Jeg tror umiddelbart kun, det er folk som har skrevet til Angel eller henvendt sig på annoncen....!


  • #9   29. jun 2008 Føler med dig ..

    Ved selv hvor hårdt det er ...


  • #10   29. jun 2008 Pernille: Nej jeg kan ikke se hvem det er...

    Kai: Ja, en smule ophidset må man sige aat jeg er lige nu...

    Maiken: Tak - føler også med dig...

    Pernille: Præcis... Der er ingen der kender hende som vi gør - så hvor vover folk at udtale sig om noget som helst...


  • #11   29. jun 2008 Laura: Tak....

  • #12   29. jun 2008 Den dag hvor min Pache var bleve aflivet , var der også en der skrev hvordan jeg kunne aflive min hund , at jeg ikke havde kæmpet nok for ham .. Det gjorde godt nok også ondt .. For personen havde aldrig mødt Pache og vidste ikke hvilken hund han var .


    Men håber du finder et dejligt hjem til Angel , for det fortjener den pige !


  • #13   29. jun 2008 Laura: Ja, det fortjener hun helt sikkert.... Men hvis ikke jeg finder et hjem til hende, som ved hvad de har med og gøre - racemæssigt - så må jeg ty til aflivning... Jeg vil ikke lade hende stå på et internat eller blive flyttet fra hjem til hjem... Hvis hun bliver aflivet ved jeg i det mindste at har fred og er et godt sted...

  • #14   29. jun 2008 Laura: Uha ja, den hører jeg også - og som du siger, så er der mange der ikke har haft hunden i deres hænder og derfor ikke kan udtale sig om sådan noget!!

  • #16   29. jun 2008 IMPonerende SÅ mange syge mennesker der findes i denne verden - og ufatteligt, at du lige skulle møde dem her ..... Synd for dig at blive chikaneret på den måde.
    Har lige været inde og kigge på din Angel-pige, og hun ser rigtig sød ud - og der er da i øvrigt mange, mange hunde, som ikke kan med andre hunde, så det er der da ikke noget mærkeligt i :o)


  • #17   29. jun 2008 Sikke noget svineri - håber du finder et godt blivende hjem til hende...

  • #18   29. jun 2008 føler med dig.. det er ikke let at skille sig af med sit elskede dyr..
    du skal ikke lade denne person sejre ved at hidse dig op og bruge dit krudt på det, se det som at denne person har intet liv selv og føler sig nødsaget til at blande sig i andres.. det er jo lidt synd for dem..ggg.. det er sådan jeg tænker når folk blander sig i noget som de ikke ved en s... om.. kan kun grine af dem...

    Håber at du får det bedre.. smiler


  • #19   29. jun 2008 Pernillle

    Hvordan det udtales ? Øh .. Pache ? smiley hehe .. Eller .. Patche er nok nærmere udtalemåden smiley

    Lille Blub

    Kan jeg sagtens følge dig i , man ska gøre det bedste for sin hund .. Og ikke hvad man selv syntes der vil være det bedste ..


    Maiken

    Ja jeg fatter simpelthen ikke folk .. Pache blev aflivet , og jeg oprettede en tråd rimelig hurtigt efter .. For det havde jeg behov for .. og så kom den kommentar om hvordan jeg kunne aflive ham .. Om at jeg ikke havde gjort nok for ham .. Sad sq og tudbrølede .. smiley


  • #20   29. jun 2008 Det var sku da noget modbydeligt noget at gøre ... Hvad fanden får folk til sådan noget pis .... Baaah de skulle rives med et rivejern og så skulle der hældes citronsaft over dem .... Grrrrr....

  • #21   29. jun 2008 Tak alle sammen... Rart og vide at der er bare lidt fornuftige og venlige mennesker herinde...

  • #22   29. jun 2008 Laura: Ja jeg fatter det ikke - synes godt nok ofte der er sådanne mennesker rundt omkring og ikke mindst herinde også :o( Forstår det ikke!!!



  • #23   29. jun 2008 Nå, jeg må ud og have noget luft inden jeg eksplodere...!

    Jeg kigger forbi lidt senere, og ser om der er nogen der er "store" nok til at indrømme hvad de har gang - eller i det mindste tør henvende sig direkte til mig istedet for....!


  • #25   29. jun 2008 Det er jeg sgu ked af at høre, Anne.. Jeg har heller ikke modtaget denne besked.. Men føj altså..


  • #26   29. jun 2008 Yvonne: Tak for det...

    Jeanette: Tak... Og som sagt, tror jeg det er folk som har henvendt sig på angels annonce som har fået tilsendt beskeden...


  • #27   29. jun 2008 Anne...

    De folk der har fået mailen fra den person der den rundt, må da kunne fortælle dig hvor den kommer fra?
    Specielt hvis det da er flere der har fået den.
    Er ked af at du også skal forholde dig til sådanne rygter.....


  • #28   29. jun 2008 Men Anne .. skal jeg være ærlig, så har jeg også hørt rygter om hvordan folk i Agersted opfatter og oplever både hende og Baloo....og det er måske det nogen basere deres udtalelser på...
    Men skal være varsom med hvad man siger det ved jeg godt, men man skal også være varsom med at videreformidle hunde..


  • #29   29. jun 2008 Jeg er ikke bange for at videreformidle Angel - til de rette mennesker...! Jeg ville ALDRIG videreformidle en hund som jeg ikke mente ville kunne begå sig med andre end mig selv... Jeg er ikke helt grøn mht hunde...

    Og folk skal passe på med, at udtale sig om ting på baggrund af uvidenhed....! En ting er hvordan folk som er bange for dem opfatter dem, en anden er hvordan de reelt er...

    Peter havde dem begge med til et sankt hans bål hos naboen - og tænk sig, alle gik der fra med alle lemmer i behold... Selv de børn som hilste på dem....! Og én af Peters tidligere kollegaer fra byen af, som har en amstaff selv, havde heller ikke problemer med bare at vade ind til os... Og sådan kan jeg blive ved...

    Jeg vil under ingen omstændigheder stå til ansvar for, hvad andre folk tænker, da jeg har tager mine forholdsregler mht hundene... At folk snakker må komme sig af deres uvidenhed... Hvad har de og basere det på når de ikke vil hilse på hundene???


  • #30   29. jun 2008 Hmm- Er jeg gået glip af noget ? IGEN !!!!

    Men er ked af folk er så barnlige at opføre sig sådan ! Åh altså - Og at de er store nok til at kæfte op om noget de ikke ved en S*** om ! Men de er så latterlige når de ikke tør stå frem !!!

    Men af ren nysgerrighed - kunne jeg ikke lige blive opdateret ?


  • #31   29. jun 2008 Hvad er det du vil opdateres på?
    Tror ikke der er så meget andet end, de ting som allerede er skrevet her...


  • #32   29. jun 2008 Hvorfor skal du af med angel ?

  • #33   29. jun 2008 Ahaaa - Undskyld jeg forvekslede denne tråd med en anden !

  • #34   29. jun 2008 Fordi jeg er gået fra kæresten, og han ønsker ikke at beholde hende. Jeg kan ikke tage hende med mig, fordi hun har seperationsangst og dermed ville jeg aldrig kunne byde hende at skulle være alene i en lejlighed... Og slet ikke når der er dage hvor jeg arbejder både 10 og 12 timer...

  • #35   29. jun 2008 Åh:-( Er jeg virkelig ked af at høre ! Både med at du mister kæreste - bolig men at du også skal miste din bedste ven smiley

  • #36   29. jun 2008 Brian - Er du da ikke også det ? Haha ! Aiii - det er simpelthen for latterligt !

  • #38   25. jul 2009 Kunne ikke dy mig for at kommentere dette indlæg for at gøre opmærksom på hvor lidt folk herinde sætter sig ind i tingene. Jeg har selv været ude for en slags cikane. En temmelig agressiv dame skrev til mig at hun vidste jeg før havde solgt syge hvalpe og nu havde hvalpe til salg igen. Jeg har ALDRIG HAFT HVALPE OG LIGELEDES ALDRIG SOLGT HVALPE, men hun blev ved. Til sidst ignorerede jeg hende og der kom ro på. Med det vil jeg sige at er man i dette forum, skal man nok beregne at få lidt "tæsk" ind imellem. For der findes åbenbart folk der ikke har andet indhold i deres liv end generer andre. Fred med dem.

Kommentér på:
Tak for lort!!!!

Annonce